نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 مرداد 1401 - 16:38

نوای جنوب:با عرض تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش، *به اطلاع مردم نجیب و خون گرم استان بوشهر* می رساند، که به دلیل بار زیاد شبکه و گرمای شدید، یکی از خطوط انتقال نیرو در منطقه ی *بردخون* قطع و این اختلال موجب خاموشی در برخی از نقاط مانند *آبدان و بردخون* گردیده است.

نوای جنوب:اطلاعیه مهم

 

🏴بسم الله الرحمن الرحیم

 

▪️با عرض تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش، *به اطلاع مردم نجیب و خون گرم استان بوشهر* می رساند، که به دلیل بار زیاد شبکه و گرمای شدید، یکی از خطوط انتقال نیرو در منطقه ی *بردخون* قطع و این اختلال موجب خاموشی در برخی از نقاط مانند *آبدان و بردخون* گردیده است.

 

▪️به علت بروز این اتفاق در شب - بامداد مورخ ۱۶ مرداد ماه سال ۱۴۰۱ -  و همچنین باتلاقی بودن منطقه، مجموعه عملیات کشف محل حادثه و مرتفع نمودن آن کمی زمان بر ، بسیار سخت و با مشکلات ویژه‌ای روبرو بود. 

▪️ الحمدالله با لطف و عنایت پروردگار و تلاش بی وقفه ی فرزندان شما در صنعت برق استان بوشهر ، مشکلات مرتفع و محل حادثه ترمیم گردید و اکنون شاهد تدوام برق رسانی مطمئن به مردم منطقه هستیم.

 

▪️ ضمن عذرخواهی و طلب حلالیت از مردم شریف این مناطق که با صبر و تحمل ستودنی ، خادمان خود را در برطرف کردن این مشکل یاری نمودند، اعلام می دارد که این اتفاق ناخواسته و خاموشی ناشی از آن ، هیچ ارتباطی به خاموشی های نوبتی ندارد.

 

▪️ از همه هموطنان ، خاضعانه تقاضا می گردد که با *صرفه جویی و مصرف بهینه برق*،  خدمتگزاران خود را در راستای تامین برق مطمئن و پایدار، یاری نمایند.

 

▪️ *روابط عمومی شرکت برق استان بوشهر و فارس



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار