نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 تير 1400 - 19:14

نوای جنوب:نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در اعتبارات استانی، نگاه نامهربانانه‌ای به شهرستان‌های جنوبی صورت می‌گیرد.





 

نوای جنوب:نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در اعتبارات استانی، نگاه نامهربانانه‌ای به شهرستان‌های جنوبی صورت می‌گیرد.

به گزارش مهر حجت الاسلام موسی احمدی عصر در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان دیر اظهار داشت: توسعه و پیشرفت هر مجموعه‌ای بر اساس اعتباری است که برای آن در نظر گرفته می‌شود.
 
نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی دستگاه‌ها از اعتبار کافی برخوردار باشند بویژه در بحث تجهیزات ادارات، بهتر به مردم خدمات رسانی می‌شود.
 
وی با بیان اینکه اعتباراتی که برای جنوب استان در نظر گرفته شده قابل توجه نیست، ادامه داد: امروز نیاز اداری و مجموعه‌های ادارات ما خیلی بیشتر از اینها است؛ ۶۲ میلیارد تومان برای شهرستان بزرگی چون دیر با این همه روستا و مشکلات زیرساختی اعتبار چندانی نیست.
 
احمدی گفت: در یک سال گذشته با تعامل بسیار خوبی که با دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی داشته‌ایم، از محل مناطق نفت خیز ۲۳۰ میلیارد تومان برای چهار شهرستان جنوبی اعتبار جذب کردیم که به تناسب نیازهای زیرساختی تقسیم شده است.
 
نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به طور مثال بیش از ۱۴ میلیارد تومان برای پروژه‌های ورزش و جوانان شهرستان دیر از جمله استخر اعتبار گذاشته‌ایم.
 
وی از افتتاح فاز اول اسکله خورخان بردخون در ۲ یا ۳ ماه آینده خبر داد و اضافه کرد: جدای از این، اعتبارات کلان خوبی برای جاده وفاق و سایر مسیرها جذب کرده‌ایم.
 
احمدی یادآور شد: گاهی اوقات در مرکز استان اعتباراتی چون عوارض آلایندگی و ارزش افزوده را هم پای اعتبارات جنوب استان محاسبه کرده و به همین خاطر در اعتبارات استانی، نگاه نامهربانانه ای به شهرستان‌های جنوبی صورت می‌گیرد.
 
وی با اعلام اینکه نگاه ویژه ای به حوزه آب داریم، گفت: امسال بودجه ملی خاصی برای بحث تنش آبی در شهرستان دیر که نیازمند است در نظر گرفته‌ایم.
 
نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امیدواریم با رایزنی‌هایی که با وزیر نیرو داشته‌ایم در هفته آینده مجوز آبشیرین کن برای دیر صادر شود.
 
احمدی تاکید کرد: در بحث نوسازی مدارس با رایزنی‌هایی که داشتیم ۶۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل مدارس ناتمام جنوب استان جذب کردیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی احمدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار