نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 آذر 1401 - 14:08

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: جام جهانی قطر در سایه حمایت جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل در حال برگزاری است.





نوای جنوب:احمد محمدی‌زاده در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان به مناسبت روز نیروی دریایی راهبردی ارتش در پایگاه دریایی بوشهر با گرامیداشت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج و ۷ آذر روز نیروی دریایی راهبردی ارتش، اظهار داشت: امروز خون شهدای دریایی ما در خلیج فارس و دریای عمان در کنار همدلی نیروی دریایی ارتش و سپاه اقتدار ایران اسلامی و قدرت بازدارندگی را برای کشور به ارمغان آورده است.

وی افزود: به برکت خون شهدا، جام جهانی قطر در سایه حمایت جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ضد انقلاب‌هایی که می‌خواستند در همین رویداد علیه نظام اسلامی اقدام کنند، مجبور شدند روادیدشان را باطل کنند و این، بخش جزیی از اقتدار نیرو‌های مسلح ماست.

استاندار بوشهر عنوان کرد: مهدی طارمی این ملی‌پوش قهرمان بوشهری در بازی با انگلستان قدرت بوشهری‌ها را باردیگر به رخ انگلیسی‌ها کشید.

محمدی‌زاده گفت: امروز حاکم و تامین‌کننده امنیت خلیج فارس نظام جمهوری اسلامی ایران است که توان خود را از برکت خون شهدا و عملیات‌هایی مانند عملیات مروارید به دست آورده است.

وی ادامه داد: ۶۷ روز پس از آغاز جنگ تحمیلی، عملیات مروارید به همت نیروی دریایی ارتش به فرماندهی شهید همتی و با مرکزیت منطقه دوم این نیرو در بوشهر و پشتیبانی پایگاه هوایی ششم شکاری، طرح‌ریزی و اجرا شد که هدف اولش انهدام یگان رزمی رژیم بعث عراق بود و هدف دومش از کارانداختن دو اسکله مهم نفتی این رژیم بود که اقتصاد جنگ را تامین می‌کرد، که هر دو هدف محقق شد.

استاندار بوشهر گفت: در این عملیات، دریادلان ناوچه پیکان پس از افتخاری که آفریدند، مورد هدف قرار گرفتند و ۲۸ تن از بهترین فرزندان این سرزمین به شهادت رسیدند.

در پایان این مراسم یگان‌های منتخب نیروهای مسلح استان با رژه توان خود را برای حفاظت از مرزهای کشور به نمایش گذاشتند.










 













































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار