نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 آبان 1401 - 17:18
صادر شد

نوای جنوب دکتر  احمد محمدی زاده با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی بر لزوم تسهیل شرایط برای گسترش فرهنگ مطالعه تاکید کرد.

 


 





نوای جنوب:دکتر  احمد محمدی زاده با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی بر لزوم تسهیل شرایط برای گسترش فرهنگ مطالعه تاکید کرد.

 

🔹در بخشی از این پیام آمده است: سطح سواد جامعه، بستگی به مطالعه و کتابخوانی دارد و به هر میزان که فرهنگ کتابخوانی گسترش پیدا کند، جامعه‌ای باسوادتر خواهیم داشت و باید به گونه‌ای عمل کنیم که کتاب وارد سبد زندگی مردم شود.

 

🔹استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تالیف آثار فاخر و با کیفیت، نیاز امروز جامعه است و از نویسندگان و پژوهشگران استان انتظار می‌رود با خلق آثار مکتوبِ اثرگذار، زمینه را برای جذب جوانان و نوجوانان به کتاب فراهم کنند.

 

🔹محمدی‌زاده در ادامه بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ مطالعه تاکید کرد و یادآور شد: از مهم‌ترین مسیرهای توسعه فرهنگی، نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح جامعه بویژه در بین نسل جوان و نوجوان است و هفته کتاب و کتابخوانی فرصتی مناسب برای این مهم است.

 

🔹استاندار بوشهر خواستار تجهیز کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی شد و اضافه کرد: تجهیز و افزایش امکانات کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی و علمی در راستای تسهیل کتابخوانی از وظایف مسئولان این حوزه است و هیچ گونه کم‌کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

 

🔹محمدی‌زاده در بخش پایانی این پیام ابراز داشت: اینجانب با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی به مردم استان بویژه فعالان حوزه کتاب، امیدوارم با اقدامات فرهنگی و همچنین با توسعه زیرساخت‌های حوزه مطالعه و کتابخوانی، شاهد افزایش سرانه مطالعه در بین خانواده‌ها در استان بوشهر باشیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار