نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 تير 1401 - 15:03
صادر شد:

نوای جنوب:هزاران شکر و سپاس خداوندی را که عمری داد تا دوباره در موسم عید عاشقان خاندان نبوت و رهروان طریق ولایت، عید غدیر خم پیشانی بندگی حضرت حق و رهروی مولای عشق و ایثار، وصی رسول الله حضرت علی(ع) بر خاک بگذاریم و با جانشین برحق امام عصر(عج) بیعت دوباره کنیم.





 

نوای جنوب: الْیَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِینَكُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْكُمْ نِعْمَتِی وَ رَضِیتُ لَكُمُ الإِسْلاَمَ دِینًا"*"سوره مائده آیه۳"

                                                                                        *امروز دین شما را به حد كمال رساندم و نعمتم را بر شما تمام كردم و اسلام را بعنوان دین برای شما پسندیدم.*

 

هزاران شکر و سپاس خداوندی را که عمری داد تا دوباره در موسم عید عاشقان خاندان نبوت و رهروان طریق ولایت، عید غدیر خم پیشانی بندگی حضرت حق و رهروی مولای عشق و ایثار، وصی رسول الله حضرت علی(ع) بر خاک بگذاریم و با جانشین برحق امام عصر(عج) بیعت دوباره کنیم.

بی تردید عشق مومنین و اهل ایمان به آستان امیر مومنان نه عشقی صرفا از سر احساس بلکه عشقی مبتنی بر آگاهی و بینش عمیق دینی است که گذر زمان نه تنها خللی در آن وارد نمی‌کند بلکه روز به روز بر عمق و اصالتش افزون می‌گردد.

اینک در سالروز واقعه‌ی فرخنده و آگاهی‌بخش غدیر خم، ماییم و سر تجدید عشق به ساحت مولای متقیان و خاندان پاک رسول الله و بیعت دوباره با فرزند شریف خاندان پیامبر، ولی امر مسلمین و آزادگان جهان حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) که تا جان در بدن داریم در پاسداری از حریم خاندان رسول الله از پای ننشینیم.

 اینجانب به حکم وظیفه‌، فرا رسیدن عید بزرگ مکتب تشیع، عیدالله الاکبر، عید سعید غدیر خم را به محضر یکایک شهروندان مومن و انقلابی برازجان و عموم مردم شریف و باایمان دشتستان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق حرکت در طریق امن ولایت و امامت را برای خود و همه‌ی شما خوبان از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

 

*مرتضی قدوسی*

*شهردار برازجان*



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار