نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 تير 1401 - 16:59

نوای جنوب:تندیس‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و استاد بهزاد بهزادی معلم پیشکسوت ریاضیات استان و شهرستان با حضور مسئولان در گناوه رونمایی شد .

نوای جنوب:تندیس‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و استاد بهزاد بهزادی معلم پیشکسوت ریاضیات استان و شهرستان با حضور مسئولان در گناوه رونمایی شد .

 

◽ به گزارش روابط عمومی فرمانداری  ،  محمدتقی صفری در آئین رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حاشیه خلیج فارس گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد و الگوی مبارزه با استکبار جهانی و ظلم ستیزی است.

◽محمدتقی صفری افزود: اخلاص در عمل یکی از ویژگی‌های بارز و برجسته سردار سلیمانی بود که باعث محبوبیت ایشان در قلوب مسلمانان و آزادی خواهان جهان شده است.

◽وی گفت: امروز این تندیس در حاشیه خلیج فارس رونمایی می‌شود و به همه جهانیان اعلام می‌کنیم راه، مسیر و مکتب ما همان مسیر و راه و مکتب شهید سلیمانی است و با تبعیت پذیری از رهبری همانند آن شهید والامقام در برابر استکبار جهانی با قدرت و صلابت ایستاده‌ایم و با تکیه بر قدرت الهی و توان جوانان کشور خود را می‌سازیم و به حرکت انقلاب اسلامی تا اتصال به حکومت امام زمان (عج) ادامه خواهیم داد.

◽وی با قدردانی از شهرداری گناوه جهت نصب تندیس شهید سلیمانی در کنار خلیج فارس گفت: این فعالیت‌ها در راستای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدت تداوم یابد.

◽رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: بسیار خرسندیم که امروز همزمان با عید قربان دو تندیس ارزشمند سردار شهید سلیمانی و استاد بهزادی که با همکاری شورای اسلامی و شهرداری گناوه در شهر جانمایی شده، رونمایی شد.

◽هادی عربزاده گفت: بزرگداشت شهید والامقام سردار شهید سلیمانی مجاهد بزرگ که در راه اهداف نظام مقدس اسلامی شجاعانه ایستادگی کرد و در این راه به شهادت رسید در حاشیه نیلگون خلیج فارس را امروز شاهد بودیم که رونمایی از این تندیس مبارک در حاشیه خلیج فارس زیبایی این کار را دو چندان کرده است.

◽شهردار بندر گناوه در این آئین‌ها، هدف از نصب تندیس‌های جدید را پاسداشت مقام رفیع شهدا، تجلیل از شخصیت‌های ملی و مفاخر شهرستانی و گرامی داشت مقام شامخ معلم دانست.

◽جواد رستمی افزود: در کنار اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر، اقدامات تازه ای را جهت بهبود سیما و منظر شهری در دست اجرا داریم که ساخت و نصب تندیس‌ها و سردیس‌های مفاخر در همین راستا صورت گرفته است. 








 

 



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار