نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 خرداد 1401 - 18:18
بعداز ظهر سه شنبه:

نوای جنوب:وی با معرفی اکبر پورات به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر وی را از خانواده ایثارگران دانست و خاطر نشان کرد: پورات در 18 سال گذشته در تعامل با دستگاه‌های مختلف منشا خدمات ارزشمندی بوده است.

نوای جنوب:اکبر پورات بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر با حضور استاندار، اعضای شورای اداری و شورای تأمین استان بوشهر به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار معرفی و از خدمات محمد تقی ایرانی معاون قبلی قدردانی شد.استاندار بوشهر در این جلسه با اشاره به اینکه محمد تقی ایرانی فرزند شهید و از نیروهای ارزشی و انقلابی هستند اظهار داشت: فرزندان و خانواده شهدا در جامعه از ارزش بالایی برخوردار هستند و از افتخارات مردم محسوب می‌شوند.

احمد محمدی‌‌زاده با بیان اینکه محمد تقی ایرانی در پست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی خدمات ارزشمندی به جامعه ارائه کرد افزود: حرکت و خدمات وی در راستای فعالیت دولت مردمی بود که از فعالیت‌های ایرانی قدردانی می‌شود.

وی با معرفی اکبر پورات به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر وی را از خانواده ایثارگران دانست و خاطر نشان کرد: پورات در 18 سال گذشته در تعامل با دستگاه‌های مختلف منشا خدمات ارزشمندی بوده است.

معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز با قدردانی از حسن اعتماد وزیر کشور ، خدمات‌رسانی صادقانه به مردم، تعامل و همکاری با دستگاه‌های مختلف کشوری، لشکری و مسئولان را مورد تأکید قرار داد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این نشست با اشاره به انتصاب معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: اکبر پورات با پشتوانه تجربی، دانش لازم و اشراف و آگاهی کامل به وضعیت استان، مولفه‌های لازم را برای ایفای نقش در این سمت مهم استان دارد.

سردار علی رزمجو با قدردانی از تعامل و همکاری همه جانبه و مثبت محمد تقی ایرانی معاون سیاسی سابق استاندار با شورای تأمین استان، افزود: معاون جدید نیز تسلط بسیار خوبی به مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و  امنیتی دارد.

















































































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار