نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 آذر 1400 - 13:09
در سومین همایش بین المللی خرما

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: با نگاهی ملی و میدانی اکنون ارزیابی از اقتصاد کشور مثبت، چشم‌انداز و افقی روشن از پیشرفت و توسعه فرا روی جامعه است.

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: با نگاهی ملی و میدانی اکنون ارزیابی از اقتصاد کشور مثبت، چشم‌انداز و افقی روشن از پیشرفت و توسعه فرا روی جامعه است.

دکتر  احمد محمدی‌زاده در همایش تخصصی بین‌المللی خرما  در سالن لیان بوشهر با حضور اعضای هیات رئیسه مجلس و شماری از مسئولان  با بیان اینکه با یک نگاه ملی میدانی ، ارزیابی در روند اقتصادی  توسط دولت مثبت است اظهار داشت: دولت در  سه ماه گذشته بدون استقراض از بانک مرکزی و خلق پول تعهدات مالی خود را انجام داده است که این اتفاقی میمون و مبارک بود.

وی بیان کرد: دیگر اقدام ارزشمند در حوزه بانک‌های دولتی و خصوصی است که تلاش شده تا اقدام به خلق پول نکنند.

محمدی‌زاده ادامه داد: دولت در موضوع ارز ترجیهی نیز رفته رفته واگذاری آن را بهینه می‌کند و روند تحول اقتصادی در ایران از دولتی به خصولتی که در سه دهه ایجاد شد، انتقال از خصولتی به خصوصی که تنها راهکار است در زمان خیلی کوتاه تری رقم بخورد.

وی گفت: آثار بهبود اقتصاد کشور در استان بوشهر مشهود است چراکه سرمایه‌گذاران زیادی از بخش خصوصی متقاضی سرمایه‌گذاری در این استان هستند.

استاندار بوشهر گفت: این در حالی است که هنوز یارانه حامل‌های انرژی برقرار است و چنانچه  هزینه حمل و نقل بیشتر شود گروه سرمایه‌گذاران در جاهایی سرمایه گذاری می کنند که محل تولید مواد اولیه است.

وی افزود: برخی از سرمایه‌گذاران نیز تمایل پیدا کردند که کارخانه‌های خود را در جوار پتروشیمی‌های استان بوشهر برقرار کنند چرا که در کاهش هزینه‌های آنان بسیار موثر است.

محمدی‌زاده عنوان کرد: تحریم نیز کمک می‌کند که روند اقتصادی کشور با سرعت بیشتری خصوصی و اصلاح شود






























































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار