نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 مهر 1400 - 17:30
در اغازی روزهای دولت جدید

نوای جنوب:ت هر دو گروه ذکر شده کمی انصاف داشته باشند و زمینه ی انجام کارها را تنگ نکنند و احترام استاندار محترم و انقلابی را نگه دارند و به جای سفارش و چانه زنی برای پست، بگذارند تا وی به مسئولیت های خود رسیگی کند.





نوای جنوب:(وارده)این روزها دو گروه از آدمهای مدعی ذهن انقلابیون استان بوشهر را به خود مشغول کرده اند. این دو گروه عبارتنداز مدیرانی که مسبب وضع موجودند و در دولت قبل عزیز دردانه و نورچشمی و مورد اعتماد بوده اند و دسته ی دیگر کسانی که در لابه‌لای بچه های پرتلاش انقلابی ظاهر شده اند و خود را شریک آنها می دانند.
این دو دسته که در خود توانایی فراوانی برای پست و مدریت سراغ دارند!! با هر وسیله ای که شده در پی به دست آوردن میز و قدرتند.
دسته ی اول که هم از آنجا خورده اند و هم اشتهای خوردن از کیسه ی نیروهای انقلابی را دارند!! گویا فراموش کرده اند که همه بلایی که مردم عزیز استان و دیگر نقاط کشور تحمل می کنند، نتیجه ی مدیریت آنها و مدیران بالادستی آنهاست. اینها که چیزی جز پشت میز نشستن در سرشان نمی گذرد باید بدانند که دولت آنها رفته و دولت انقلابی بر سر کار آمده است. بایدبدانند که استانداری انقلابی با پیشینه ی پربار مجاهدت، مشغول به کار شده تا به فرصت طلبان و میزپرستان اجازه ندهد بیشتر از این محیط خدمت را اشغال کنند و با کمک همکاران پرتلاش و انقلابی و خادم مردم، روحیه ی امید را به مردم استان برگرداند.
دسته ی دوم هم بدانند که لیاقت هرکس به اندازه ی تجربه و سواد و کارنامه ی اوست. تنها ادعای انقلابی داشتن و گاهی در کنار انقلابیون و ارزشیها نشستن، کسی را انقلابی و ارزشی و توانمند نمی کند.
آنها که در ایجاد شور انقلابی و تلاش برای توجه بیشتر به انتخاب سیدمظلومان از همه ی زندگی خود مایه گذاشته اند را ببینید. آیا به اندازه ی شما برای رسیدن به پست دوندگی می کنند؟ پس شما هم به خود برگردید و به اندازه ی استعداد و عملکردتان مطالبه کنید، نه بیشتر.
بهتر است هر دو گروه ذکر شده کمی انصاف داشته باشند و زمینه ی انجام کارها را تنگ نکنند و احترام استاندار محترم و انقلابی را نگه دارند و به جای سفارش و چانه زنی برای پست، بگذارند تا وی به مسئولیت های خود رسیگی کند.

ا



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پست طلبان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار