نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 ارديبهشت 1400 - 18:16
براساس اعلام وزیر بهداشت؛

نوای جنوب:نمکی می گوید: ویروس هندی هم صدای پایش را می شنویم و همه تبعه هندی و پاکستانی را بررسی کردیم.

نوای جنوب: سعید نمکی بدون ذکر نام استان های موردنظر گفت: شب گذشته در یکی از استان های جنوبی برای اولین بار سه مورد ویروس آفریقای جنوبی را در مجموعه ای را ملاحظه کردیم.وزیر بهداشت در نشست خبری خود ادامه داد: طی رصد لحظه ای ورود ویروس های جهش یافته، صدای پای ویروس آفریقا و برزیلی و هندی را پشت مرزها داشتیم که از مرزهای شرقی ورودش ما را تهدید می کند. علم به حضور و شیوع ویروس آفریقایی و برزیلی داشتم و مکاتباتی کردیم تا کشورهای همسایه ورود پیدا نکند و دیشب در یکی از استان های جنوبی برای اولین بار سه مورد ویروس آفریقای جنوبی را در مجموعه ای را ملاحظه کردیم.

نمکی عنوان کرد: ویروس هندی هم صدای پایش را می شنویم و همه تبعه هندی و پاکستانی را بررسی کردیم. دیروز در یکی از موارد هندی های مبتلا به کرونا را ارزیابی می کنیم و امیدواریم ویروس جهش یافته نباشد.

او افزود: با تدبیر مراکز سرپایی 16 ساعته و بستری موقت را افزایش دادیم و بار بیمارستان ها کم شد و مراقبت بیمارستانی زیاد شد و روزهای آینده با ورودی بیشتری با گذشت موج سهمگین امیدواریم میزان مرگ ومیرها که با تاخیر نسبت به بستری کم می شود را شاهد هستیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کرونا

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار