نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 اسفند 1399 - 17:43
محیط زیست اعلام کرد

نوای جنوب:بنا به اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بعدازظهر دیروز میزان غلظت هوا در شهرهای بوشهر، دیلم و گناوه در شرایط خطرناک قرار گرفت. همچنین هوا در خورموج و عسلویه بسیار ناسالم و برازجان و کنگان ناسالم گزارش شده است.

نوای جنوب:بنا به اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بعدازظهر دیروز میزان غلظت هوا در شهرهای بوشهر، دیلم و گناوه در شرایط خطرناک قرار گرفت. همچنین هوا در خورموج و عسلویه بسیار ناسالم و برازجان و کنگا

گردوخاک باعث شده است که هوای نقاط مختلف استان بوشهر در شرایط خطرناک یا ناسالم قرار بگیرد.

 بنا به اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بعدازظهر دیروز میزان غلظت هوا در شهرهای بوشهر، دیلم و گناوه در شرایط خطرناک قرار گرفت. همچنین هوا در خورموج و عسلویه بسیار ناسالم و برازجان و کنگان ناسالم گزارش شده است.

در همین حال هواشناسی استان بوشهر نیز اعلام کرده است که از ظهر روز جمعه (۲۹ اسفند) تا پایان یکشنبه ( اول فروردین) به سبب وزش باد به  شدید شمال غربی، خلیج فارس به تناوب مواج خواهد بود.

پیش بینی شده است یکشنبه سرعت وزش باد روی دریا گاهی به بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا تا حدود ۲/۵ متر افزایش یابد.

هواشناسی استان بوشهر با اشاره به اختلال در تردد‌ها و فعالیت‌های دریایی در ساحل و فراساحل، از صاحبان شناورها به ویژه شناورهای سبک و قایق‌های صیادی خواست از تردد‌های دریایی غیر ضروری در این مدت خودداری کنند.

همچنین اعلام شده شنبه و یکشنبه در برخی نقاط به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی استان شامل شهرستان‌های دشتی، تنگستان، جم، کنگان، عسلویه و دیّر وزش باد همراه با خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد.

بنا به گزارش هواشناسی احتمال آسیب به مزارع و باغ‌ها وجود دارد بنابراین لازم است کشاورزان مراقبت‌های لازم را صورت دهند.

ن ناسالم گزارش شده است.



کانال خبری نوای جنوب

مرتبط:
برچسب ها:
گردو خاک استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار