نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 اسفند 1399 - 23:04
بعداز ظهر پنجشنبه

فرماندار دشتستان گفت: با توجه به آغاز نام‌نویسی داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر،داوطلبان از هم‌اکنون اقدامات لازم را انجام دهند و ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند





نوای جنوب:فرماندار دشتستان گفت: با توجه به آغاز نام‌نویسی داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر،داوطلبان از هم‌اکنون اقدامات لازم را انجام دهند و ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان؛فتح الله نوروزی با اشاره به شروع ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر اظهار داشت:با توجه به وضعیت نگران کننده کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، داوطلبان ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا از هرگونه تجمع در محل فرمانداری جلوگیری شود.

نوروزی  افزود: داوطلبان عضویت در ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر می‌توانند فرایند ثبت نام خود را به روش های نرم‌افزار موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور)، نسخه دسکتاپ (رایانه) و دفاتر پیشخوان دولت انجام دهند.

وی از ثبت نام ۲۱ نفر در دو روز ابتدایی خبر داد و ابراز داشت:طی دیروز و امروز تعداد ۲۱ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۸ نفر ثبت نهایی شده است.

نوروزی افزود: از تعداد ۱۸ نفر ثبت نهایی شده ۸ نفر شهر برازجان، ۲ نفر شهر کلمه، ۲ نفر شهر شبانکاره، ۲ نفر شهر وحدتیه، ۲ نفر شهر تنگ ارم، ۱ نفر شهر آب پخش و ۱ نفر شهر سعدآباد هستند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۷ نفر از کسانی که ثبت نام آنها نهایی شده مرد و یک نفر زن هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دشتستان بیان داشت: داوطلبان شوراهای اسلامی شهر پس  از ثبت نام غیر حضوری، از ثبت نهایی ثبت نام  خود اطمینان حاصل نمایند.

نوروزی تصریح کرد:ستاد ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در فرمانداری آماده خدمات رسانی هستند و از عزیزانی که قصد کاندیداتوری در انتخابات شورای اسلامی شهر خود را دارند ثبت نام به عمل می آورند ولی جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی،بهتر است جهت ثبت نام خود از روش های غیرحضوری استفاده نمایند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار