نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 بهمن 1399 - 08:11
در دهه فجر

نوای جنوب:همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، مدرسه 12 کلاسه شهید ابراهیم یگانه  سیراف  با حضور نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ،استاندار بوشهر  رییس شورای راهبردی پتروشیمی ها ،مدیر کل نوسازی مدارس استان امام جمعه سیراف و رییس آموزش و پرورش کنگان افتتاح شد.

نوای جنوب:با حضور دکتر موسی احمدی دبستان  ۱۲ کلاسه شهید ابراهیم یگانه سیراف افتتاح شد

دکتر شیخ موسی احمدی:
از شورای راهبردی توقع نقش آفرینی بیشتری می‌رود

همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، مدرسه 12 کلاسه شهید ابراهیم یگانه  سیراف  با حضور نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ،استاندار بوشهر  رییس شورای راهبردی پتروشیمی ها ،مدیر کل نوسازی مدارس استان امام جمعه سیراف و رییس آموزش و پرورش کنگان افتتاح شد.

این مدرسه با زیر بنای 2200 متر و 12کلاس و دارای سالن چند منظوره آزمایشگاه  با هزینه ای بالغ بر 75 میلیارد ریال  به همت شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس ساخته شده است.
دکتر احمدی در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر ،افتتاح این آموزشگاه را مردم خوب سیراف تبریک گفته و از شورای راهبردی پتروشيمي ها و اداره کل نوسازی بابت احداث این مدرسه تقدیر کرد.
ایشان در ادامه عنوان کردند،اگر چه توقع ما از شورای راهبردی بیشتر از اینهاست ،اما تلاش آنان در جهت زیر ساخت های آموزشی که محور توسعه اقتصادی است مفید و سودمند است.

وی در ادامه گفت: طی جلساتی که مدیر کل نوسازی داشته ایم مقرر شد که برای اتمام پروژه های نیمه تمام و مشکل دار  مدارس ،ما 40 درصد بودجه  را از محل نفت اختصاص خواهیم داد و  60 درصد آن را نوسازی متقبل خواهد کرد تا این پروژه ها زودتر به سرانجام برسد.

 شیخ موسی احمدی: مشکل گوجه‌کاران استان بوشهر برای فروش محصول/ صادرات تسهیل شود
 نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: گوجه‌کاران استان بوشهر هر ساله برای فروش محصول خود مشکل دارند که باید برای تسهیل صادرات آن تلاش شود.
حجت الاسلام موسی احمدی عصر پنجشنبه در آئین افتتاح سالن فرهنگ و هنر شهر آبدان، اظهار داشت: آن چیزی که در این ایام الله‌ها مانند دهه فجر و هفته دولت می‌بینیم نشانگر اقدامات و تلاش‌های خادمان ملت و نظام و ارائه آن به مردم برای امیدواری جامعه است.
نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این چند روز اقدامات ارزشمندی در جنوب استان دیدیم، عنوان کرد: دشمنان فکر می‌کردند با تحریم و جنگ می‌توانند مسیر حرکت انقلاب را کند کنند، اما اثبات کردیم نه تنها در این مسیر کندی صورت نگرفته بلکه شعارهای انقلاب هم محقق شده است‌.
وی ادامه داد: امروز تنها جزیره‌ای که به جایی رسیده است که می‌تواند ادعای استقلال کند، جمهوری اسلامی ایران است.
احمدی گفت: امروز بواسطه ایجاد خودباوری که امام با این انقلاب برای ما به ارمغان آورد، به دست فرزندان خودمان می‌توانیم نیازمندی‌های پارس جنوبی در منطقه را تولید کنیم و این مسیر را با اقتدار همچنان ادامه می‌دهیم.
نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای تکمیل کتابخانه عمومی شهر آبدان پیگیر گرفتن مبلغی از محل وزارت نفت هستیم و استاندار بوشهر هم در این راستا همکاری کنند.
وی با اشاره به مشکلات حوزه کشاورزی، خاطرنشان کرد: با وجود پیگیری‌های صورت گرفته در دوره‌های مختلف، متأسفانه کشاورزان ما هر سال در زمینه فروش محصول گوجه خود مشکل دارند.
احمدی یادآور شد: برای پیگیری خرید گوجه فرنگی به منظور محصول رب و همچنین صادرات آن باید با همکاری نمایندگان مجلس و دولتمردان تلاش بیشتری صورت گیرد


افتتاح و آغاز عملیات اجرایی تعدادی از طرح های دهه فجر شهرستان کنگان با حضور دکتر موسی احمدی نماینده جنوب استان بوشهر وگراوند استاندار بوشهر؛

به مناسبت دهه فجر در شهرستان کنگان ۱۰۳ پروژه  با اعتبار ۸۵۰ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد

🔹آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن شهر بنک

عملیات اجرایی طزح اقدام ملی مسکن شهر بنک در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع شامل ۲۰ بلوک و ۸۰ واحد ۸۱ مترمربعی آغاز شد.

🔹آغاز عملیات اجرایی دو پروژه برق رسانی در کنگان

عملیات اجرایی بهسازی پایه های فرسوده پست های برق کنگان با ۷ میلیارد ریال در محل ایستگاه ۴۰۰ کیلوولت کنگان و توسعه و افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ ایستگاه ۴۰۰ کیلوولت کنگان با ۹۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

🔹افتتاح چمن بزرگ مصنوعی بنک

پروژه چمن بزرگ مصنوعی بنک در زمینی به مساحت ۸۰۳۰ متر مربع با اعتبار ۳۹ میلیارد ریال افتتاح شد.

🔹رونمایی از ۶۷۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بوشهر

به نمایندگی از طرح های اشتغالزایی و خودکفایی کمیته امداد استان،  از ۶۷۰۰ طرح با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در شهر بنک رونمایی شد

🔹افتتاح و بهره برداری از ۷۰۰ بسته مسکن در استان شامل احداث، تعمیر و بازسازی منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد استان با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان از این تعداد ۱۰۸ واحد در کنگان به بهره برداری می رسد.

🔹اهدا ۱۵۰۰ فقره جهیزیه و هدیه به داماد به ۱۵۰۰ نفر از فرزندان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر

🔹آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح بی بی حبش کنگان

عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح بی بی حبش کنگان با ۲۵ میلیارد تومان آفاز شد از این رقم ۱۵ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رییس جمهور به کنگان اختصاص می یابد.



کلنگ زنی شرکت تولیدی قطعات بتنی  در شهرستان دیر

ظهر امروز ۱۶ بهمن ماه شرکت تولیدی قطعات بتنی،  تولید کننده ی انواع سنگ فرش، بلوک ها، جدول های بتنی، موزائیک های گرانیتی با دستگاه های تمام اتوماتیک ایتالیایی با حضور  استاندار بوشهر، احمدی نماینده ی محترم مردم جنوب استان در مجلس، حسینی مدیرکل صمت بوشهر، صفوی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی، علی حسنی فرماندار شهرستان دیر و دیگر مسئولین در شهرک صنعتی شهرستان دیر کلنگ زنی گردید.















































































































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی احمدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار