نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 دي 1399 - 17:05
در خطبه های نمازجمعه

نوای جنوب:در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام ا... علیها آئین عبادی سیاسی نماز جمعه برازجان توسط حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مصلح امام جمعه محترم شهرستان دشتستان اقامه شد .





نوای جنوب:در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام ا... علیها آئین عبادی سیاسی نماز جمعه برازجان توسط حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مصلح امام جمعه محترم شهرستان دشتستان اقامه شد .
گزیده ای از خطبه دوم به شرح زیر اشاره می گردد :
۱) یکشنبه سوم جمادی الثانی مصادف است با سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) که عرض تسلیت دارم حضور همه شیفتگان و ارادتمندان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت .
تقدیر و تشکر می کنم از هیئت های مذهبی بابت برگزاری مجالس عزای دخت پیامبر گرامی‌اسلام (ص) و از مردم عزیز دعوت می شود تا در اجتماع بزرگ فاطمیون که روز یکشنبه انجام می گیرد شرکت نمایند .

۲) جمعه ۲۶ دیماه سالروز فرار شاه معدوم ایران در سال ۱۳۵۷ می باشد و درس عبرتی است برای همه طاغوت ها و ظالمان که سرانجامی چنین خواهند داشت .

۳) شنبه ۲۷ دیماه سالروز شهادت نواب صفوی، طهماسبی، برادران واحدی و ذوالقدر از فدائیان اسلام در سال ۱۳۴۴
آنها گروهی بودند که در عصر ظلمانی مقابل طاغوت قیام کردند و در نهایت به شهادت رسیدند . سلام و درود خدا بر تمامی شهدای گرانقدر راه حق و فضیلت .

۴) در هفته های گذشته شاهد ماجرای کنگره آمریکا و هجوم مردم معترض به این مکان بودیم :
بیش از دو ماه است که آمریکا درگیر انتخابات می باشد و ترامپ با شعار تقلب فضای آن کشور را ملتهب کرده و دموکراسی ادعایی آمریکا را به نمایش گذاشت ، حمله به کنگره آمریکا - کشته شدن دهها نفر در این حوادث - پائین کشیدن و آتش‌ زدن پرچم آمریکا همه نشان از این دارد که دوران افول و فروپاشی آمریکا فرا رسیده و ابرقدرتی او پایان یافته است .
ترامپ محصول این لیبرال دموکراسی است ، آنهایی که به دموکراسی غرب چشم دوخته اند و آمریکا آمال و آرزویشان می باشد این حوادث و اتفاقات را ببینند و دیگر دل به آمریکا نبندند .
آمریکا سالها به بهانه دموکراسی در افغانستان هزاران نفر را کشت ، به عراق حمله کرد و چندین هزار نفر کشته شدند ، در هر جای دنیا فساد و فتنه ای وجود دارد پای آمریکا در میان است ، هر جا بی ثباتی و ناامنی و جنگ افروزی می باشد پای آمریکا در میان بوده و همه اینها به بهانه صدور دموکراسی است .
بنابراین همچنان ما آمریکا را شیطان بزرگ می دانیم و شعار مرگ بر آمریکای ما که مبنای عقلی و قرآنی دارد در شرف تحقق است . در گفتار و عمل باید با تمام قوا در مقابل سلطه گری آمریکا بایستیم و تنها راه آن قوی شدن در همه عرصه هاست که بحمدا... در شرف تحقق می باشد .
لذا آنچه آمریکا ییها می خواستند در فتنه سال ۸۸ بر سر ایران بیاورند در سال ۹۹ بر سر خودشان آمد ، بیانات اخیر ‌مقام معظم رهبری باید نصب العین و مورد توجه مردم و مسئولین قرار گیرد بویژه در موارد زیر :
- برجام : ما برای بازگشت آمریکا به برجام اصرار و عجله ای نداریم ، اگر تحریم ها برداشته نشود بازگشت آمریکا به برجام به ضرر ماست .
- دولت جوان حزب الهی : معتقد به نیروهای جوان و میدان دادن این عزیزان در عرصه های مختلف هستیم ، می بایست دولتی جوان و حزب الهی شکل بگیرد تا بصورت جهادی در کشور تلاش و فعالیت نماید .
- واکسن کرونا : باید به واکسن تولید داخل که باعث افتخار است اعتماد کرد و ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است .

۵) ذکر توسل و مصیبت به مناسبت ایام فاطمیه



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار