نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 آذر 1399 - 12:47
به مناسبت هفته بسیج

نوای جنوب:فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، در حاشیه این بازدید، گفت: جای افتخار است که شرکت صنایع سیمان دشتستان با همه تهدیدات داخلی و خارجی دشمن در سال جهش تولید با مدیریت خوب، تلاشگر و با همت بالا، اراده قوی در حال فعالیت و تولیدمستمر است.

نوای جنوب:فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، در حاشیه این بازدید، گفت: جای افتخار است که شرکت صنایع سیمان دشتستان با همه تهدیدات داخلی و خارجی دشمن در سال جهش تولید با مدیریت خوب، تلاشگر و با همت بالا، اراده قوی در حال فعالیت و تولیدمستمر است.

سردار علی رزمجو افزود: این در حالی است که درکشور متأسفانه در این برهه از زمان با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان، بسیاری از کارخانجات و پروژه‌ها با مشکل تولید مواجه شده اند.

وی اظهار کرد: امروز در مکانی حاضر شده‌ایم که در حوزه اقتصاد و اشتغال زایی نقش بسزایی را ایفا کرده و کارخانه با تمام ظرفیت با استفاده از جوانان بومی و با تجربه‌، در حال فعالیت است و در حال خدمت رسانی نه تنها به مردم و پروژه های استان بوشهر بلکه به سایر استان ها ی همجوار بوده و در حوزه صادرات نیز جزء شرکت های موفق می باشد.








رزمجو ادامه داد: اطلاع دارم بسیاری از پروژه های ملی مانند نیروگاه اتمی بوشهر و یا سد دالکی به دلیل کیفیت بالای سیمان تولیدی این کارخانه متقاضی سیمان دشتستان هستند و این موضوع باعث شد که در دوره تعمیرات سالیانه کارخانه، آن پروژه ها هم متوقف شوند چرا که به دلیل کیفیت بسیار بالای سیمان تولیدی این واحد علاقه ای به تهیه سیمان از سایر کارخانجات همجوار نداشتند که این موضوع نشان‌دهنده اهمیت و نقش مهم این کارخانه در روند توسعه اقتصادی استان بوشهر می باشد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: از جهتی دیگر نقش این واحد صنعتی در زمینه معیشت کارکنان خود به طور مستقیم و ایجاد اشتغال چند هزار نفر در کنار این کارخانه عظیم از برکات سیمان دشتستان است.

وی ضمن تجلیل از زحمات کارکنان و مدیران شرکت خصوصا مدیر عامل سیمان دشتستان دکتر علی بیگی قدردانی کرد و تأکید کرد سپاه استان همواره در کنار و همراه کارخانه سیمان دشتستان خواهد بود.

حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در سخنان کوتاهی از همیاری و هماهنگی بین کارخانه و پروژه‌های جهادی و عام المنفعه و هماهنگی بسیار خوب مدیر عامل سیمان دشتستان با سایر مجموعه های شهرستان در انجام مسئولیت های اجتماعی و نقش این واحد تولیدی در فقر زدایی از مناطق محروم شهرستان سخنانی را ایراد کرد.

 








علی بیگی مدیرعامل شرکت سیمان دشتستان گفت: اگر کارخانجات پتروشیمی در عسلویه را کنار بگذاریم سیمان دشتستان با داشتن سهام ۶٠ درصدی سیمان مند دشتی بزرگ ترین واحد صنعتی استان بوشهر است.

وی افزود: افتخار ما خدمتگزاری حداکثری به مردم شریف استان، نیروهای مسلح (بدلیل ترکیب سهامداری آن) و همه ذینفعان می باشد.

در پایان مراسم لوح تقدیری توسط سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت صنایع سیمان دشتستان اهدا و از خدمات وی در استان بوشهر تقدیر شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شرکت سیمان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار