نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 10 آبان 1399 - 14:43
در مراسم افتتاح

نوای جنوب:در مراسمی با حضور حجت الاسلام دکتر احمدی نماینده مردم دیر ،کنگان ،عسلویه وجم در مجلس دانشکده فنی و حرفه ای شهرستان کنگان به بهره برداری رسید

نوای جنوب: دانشکده فنی و حرفه ای کنگان با حضور نماینده جنوب استان در مجلس و جمعی از مدیران کشوری و استان افتتاح شد حجت الاسلام موسی احمدی نیز  در این نشست ضمن تبریک هفته وحدت گفت: افتتاح دانشکده فنی و حرفه‌ای یک اقدام بسیار ارزشمند برای مردم استان و به ویژه مردم شهرستان‌‌های جنوبی است.
نماینده مردم شهرستان‌های دیر،کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سال‌های سال بود که نیاز به دانشکده‌ای که بتواند علم و صنعت را باهم مرتبط کند در استان احساس می‌شد که خوشبختانه امروز این اتفاق افتاد و دانشکده فنی‌‌وحرفه‌ای در جنوب استان بوشهر ایجاد شد.
وی ادامه داد: ایجاد دانشکده فنی و حرفه‌ای در کنار صنعت اشتغال و آینده بهتر را برای جامعه ما به ارمغان خواهد داشت.
احمدی بیان کرد: یکی از مزیت‌های دانشکده وجود صنعت در کنار آن است که دانشجو برای تحصیل نیاز به سفر به جاهای دور را ندارد و می‌تواند صنعت و علم را باهم یک‌جا فرا بگیرد.
احمدی ادامه داد: ایجاد دانشکده فنی و حرفه‌ای در کنار صنعت می‌تواند در ایجاد انگیزه و امید در جوانان ما را بیشتر کند، استقبال 150 نفر برای ثبت نام در این دانشکده حکایت از نیاز به این دانشکده دارد که قطعا این آمار بعدها بیشتر خواهد داشت.
نائب رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اولویت‌های کمیسیون انرژی توسعه صنایع و پالایشگاه‌های پایین دستی است که باید در همین راستا نیروی انسانی ما را مطابق با این پالایشگاه‌ها تربیت کنیم.
احمدی بیان کرد: تناسب رشته‌ها با ظرفیت‌ها و بسترهای صنعت بسیار مهم است و قطعا ما از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم‌کرد.
مهار فلر‌های پارس جنوبی اولویت کمیسیون انرژی
نماینده مردم شهرستان‌های دیر،کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اولویت‌های ما در کمیسیون انرژی مهار فلرهای پالایشگاه‌ها است که خوشبختانه این امر مصوب شد و در هفته گذشته پیگیری این امر مهم به بنده محول شد و امیدوارم بتوانیم در آینده بهینه سازی فلرها یا به صفر رساندن آن‌ها را داشته باشیم




































































































































































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی احمدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار