نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 مهر 1399 - 19:55
با توجه به مشکلات برخی دانش آموزان

نوای جنوب:نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه گفت: شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه قول داده بود تعدادی تبلت در اختیار دانش آموزان قرار دهد اما آنقدر امروز و فردا کرد که هنوز هم اجرا نشده است.





 

نوای جنوب:نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه گفت: شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه قول داده بود تعدادی تبلت در اختیار دانش آموزان قرار دهد اما آنقدر امروز و فردا کرد که هنوز هم اجرا نشده است.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ موسی احمدی، نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا با اشاره به خودکشی یک نوجوان 11 ساله به دلیل نداشتن گوشی همراه و عدم امکان حضور در کلاس‌های آنلاین گفت: بنده از طریق فرمانداری و آموزش و پرورش این موضوع را پیگیری کردم و به من اعلام شد با وجود اینکه این دانش آموز از یک خانواده بی‌بضاعت است که مشکلات مالی و اقتصادی فراوانی دارند اما مدیر مدرسه در فرورین ماه یک تلفن همراه و لوازم التحریر لازم را در اختیار او قرار داده بود تا از کلاس‌های مجازی و آنلاین بهره مند شود.
او افزود: همچنین دلنوشته معلم او هم حکایت از این جریان دارد که او گوشی داشته اما چون سالم نبوده در استفاده از آن دچار مشکل بوده است و همین موجب ناراحتی او شده است.
احمدی با تاکید بر اجرای مسئولیت اجتماعی تصریح کرد: شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه قول داده بود تعدادی تبلت در اختیار دانش آموزان قرار دهد اما آنقدر امروز و فردا کرد که هنوز هم اجرا نشده است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با ابراز گلایه گفت: بنده به شدت گلایه دارم چرا منطقه‌ای که سرشار از نفت، گاز، پتروشیمی و سرمایه است باید مردمان فقیر داشته باشد و کمیته امداد به خانواده‌های مستضعف رسیدگی نکند.
احمدی در خصوص حوزه وظایف کمیسیون آموزش مجلس بیان کرد: کمیسیون آموزش و نمایندگان مجلس نمی‌توانند خانه به خانه بروند و دانش آموزان نیازمند را شناسایی کنند چرا که آنها  فقط می‌توانند بر اقدامات آموزش و پرورش نظارت کنند و به این وزارتخانه دستور توزیع تبلت و گوشی بین دانش آموزان نیازمند را دهند.
او افزود: انجام این کار برعهده دستگاه‌های اجرایی مانند فرمانداری‌ها و استانداری‌هاست به این صورت که باید این دانش آموزان که ممکن است در یک خانواده  3 یا 4 دانش آموز هم وجود داشته باشد را شناسایی کنند و سپس با هماهنگی مناسبی امکانات لازم از جمله گوشی و تبلت را در اختیار آنها قرار دهند چراکه بسیاری از خانواده‌ها حتی از پَس مخارج زندگی روزمره خود هم برنمی‌آیند چه برسد به اینکه گوشی و تبلت بخرند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در توصیه به مدیران مدارس تصریح کرد: مدیران مدارس که جامعه هدف کوچک تری دارند باید از میان خانواده‌ها کسانی که نیازمند تبلت و گوشی هستند را شناسایی کنند و با معرفی به کمیته امداد، لوازم لازم آموزش را دریافت کند



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی احمدی

نظرات کاربران
باسلام به دوستان عزیز نوای جنوب وتشکر از حاج آقا عزیز وشجاع مشکل ادارات ما به خصوص کمیته امدادامام خمینی (ره)استان بوشهر شده فقط وفقط آمار دادن این مشکلی از مردم که حالا هم مشکلات بیشتر از قبل شده حل نمی کند نیاز کشور درحال حاضر مسئولین شجاع وراستگو هست موفق وسربلند باشید
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار