نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 شهريور 1399 - 08:08
در چهارمین روز هفته دولت

نوای جنوب:همزمان با چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت پروژه نوسازی راه پله های شهرک ۲۲ بهمن توسط شهرداری خارگ به بهره برداری رسید.

نوای جنوب:همزمان با چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت پروژه نوسازی راه پله های شهرک ۲۲ بهمن توسط شهرداری خارگ به بهره برداری رسید.

در آئین افتتاح این پروژه که با حضور بخشدار ، شهردار ، رئیس شورا و فرمانده نیروی دریایی ارتش جزیره خارگ و جمعی از مدیران و پرسنل شهرداری برگزار گردید ، شهردار خارگ به تشریح روند اجرایی این پروژه پرداخت و اذعان کرد : پروژه بازسازی راه پله های شهرک ۲۲بهمن ، به واقع اقدامی در راستای اجرای تعهدات و دیون دوره پیشین شهرداری بوده است که در قبال همکاری و خدمت متقابل یگان محترم نیروی دریایی ارتش صورت پذیرفته است.

وی افزود : با توجه به فرسودگی و نیاز حیاتی برخی از راه پله های شهرک ۲۲بهمن و لزوم ارتقاء ایمنی شهروندان ساکن آن شهرک ، به درخواست آن یگان ، با اعتباری معادل ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال نسبت به تعریف پروژه نوسازی راه پله های شهرک اقدام نمودیم که این پروژه نیز همچون بسیاری از پروژه های مجموعه شهرداری به سبب تعهد و دلسوزی پیمانکاران بومی ، به ایشان واگذار گردید و با کیفیتی درخور تقدیم همشهریانمان در این نقطه از شهر گردیده است.

 

 

 

همچنین  همزمان با چهارمین روز از بزرگداشت هفته دولت ، آئین افتتاحیه کانال دفع آبهای سطحی خیابان چاه قندی برگزار گردید .

در ابتدای این مراسم که با حضور بخشدار ، شهردار ، رئیس شورا و جمعی از مدیران و پرسنل شهرداری برگزار گردید ، شهردار خارگ اذعان کرد : یکی از مشکلات زیرساختی جزیره خارگ که از دیرباز گریبان گیر کالبد عمرانی شهر خارگ بوده است، معضل آب گرفتگی معابر و عدم دفع آبهای سطحی بوده که همواره گله مندی و مطالبه شهروندان را به دنبال داشته است. لذا از ابتدای دوره مدیریتی بنده با اهتمام جدی و نگاهی خاص در این حوزه ، پروژه های متعددی را تعریف و به سرانجام رساندیم که خوشبختانه سبب رفع این معضل دیرینه گشته است .

مدیریت شهری خارگ با تشریح اقدامات صورت گرفته در خیابان چاه قندی افزود : رفع مشکلات متعدد به ویژه معضل جدی دفع آبهای سطحی این خیابان که از معابر پرتردد و پرسکنه شهر محسوب می گردد ، از ابتدای دوره به دغدغه ای جدی برای مجموعه شورا و شهرداری تبدیل شده بود ، لذا با یک برنامه ریزی مدون و تخصیص اعتباری معادل ۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و واگذاری پروژه به پیمانکاری بومی نسبت به مرتفع نمودن تمامی مشکلات این خیابان اقدام نمودیم.

وی افزود : از جمله اقدامات صورت گرفته در این خیابان که سبب برطرف شدن اعم مشکلات آن شده است ، می توان به اجرای کانال دفع آبهای سطحی ، اصلاح کانیوو و نوسازی سنگ جداول ، روکش آسفالت ، پیاده رو سازی با اجرای بتن دکوراتیو ، اتصال کانال های فرعی به کانال اصلی خیابان ملوانان ، نصب تابلوهای معابر و هرس درختان اشاره نمود.

در ادامه بخشدار ویژه خارگ نیز ضمن تقدیر از مساعی مجموعه شورا وشهرداری بر لزوم خدمت رسانی شایسته به شهروندان فهیم خارگ تاکید نمود و اذعان کرد : هم افزایی ، همدلی ، همگرایی و وحدت و تقسیم کار و نظارت مناسب کلید توسعه پایدار عمران شهری محسوب می گردد .
وی خاطرنشان کرد : پروژه هایی نظیر کانال دفع آبهای سطحی از نیازها و ضروریات کالبد عمرانی شهرها به شمار می رود که خوشبختانه مجموعه شورا و شهرداری با دیدگاهی مناسب در این حوزه تلاش نموده و پروژه های متعددی را به انجام رسانده که جای تقدیر دارد .



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار