نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 ارديبهشت 1399 - 17:05
به مناسبت روز معلم

نوای جنوب:به مناسبت روز معلم و در راستای نکوداشت مقام شامخ معلمین پیام تبریک و تقدیری از جانب مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه به پیشگاه معلمین عزیز و تلاشگر صادرگردید. 




 

نوای جنوب:بسمه تعالی
 به مناسبت روز معلم و در راستای نکوداشت مقام شامخ معلمین پیام تبریک و تقدیری از جانب مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه به پیشگاه معلمین عزیز و تلاشگر صادرگردید. 

🌀💢 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این پیام مهندس حسین عباسی شهردار وحدتیه و حاج کرامت کشاورز ریاست و سایر اعضای شورای اسلامی ضمن تبریک و تهنیت روز معلم به فرهنگیان، معلمین و تلاشگران عرصه علم وادب و آموزش و پرورش از زحمات و تلاش های پیامبر گونه آنان تقدیر و تشکر نمودند.

🌀🔵 متن پیام صادره به شرح ذیل است:
به نام خداوند زیبایی،دانایی و توانایی
 
🔹 عارفان علـم عاشـق می شوند

🔹 بهـترین مردم معلـم می شـوند

🔹 عشق با دانش متمم می شود

🔹 هر که عاشق شد معلم می شود

🌀💢 معلم عزیز و فرهنگی گرامی؛
ای فروغ صبح دانایی و انیس روز نادانی چگونه پاس داریم شما را اینک که می دانیم خدا هم نیز چون ما شما را بسیار دوست می دارد ما هم چون خدایمان شما را دوست میداریم.

🌀🔵 ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت بزرگ معلم تاریخ معاصر استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری و روز نکوداشت مقام شامخ معلم درنظام اسلامی مان است.معلمین و فرهنگیان با تعهد،علم،و سعی بلیغ و تلاش و همت صادقانه خویش چراغ راه بشر در طی مسیر ناهموار تاریخ بوده و هستند.

🌀💢 بدینوسیله،حسب وظیفه و تعهد اخلاقی،ایمانی و ملی و به پاس زحمات پیامبر گونه تمامی معلمین و فرهنگیان عزیز در مسیر تعلیم و تربیت، این روز را به پیشگاه آنها تبریک و شادباش عرض میکنیم.

🌀🔵 مراتب تقدیر،تکریم و تبریک ویژه خویش را خدمت معلمین فداکار و تلاشگر و فرهنگیان زحمت کش همشهری معروض می داریم  که همیشه ودر همه حال یاریگر، همراه و همگام با خادمین مردم در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در مسیر پیمودن طریق توسعه و مشوق مردم عزیز جهت همکاری و تشریک مساعی با ما در اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی در سطح شهر و راهنما و الگوی ما در کاستن آلام و مشکلات و جلب رضایتمندی عمومی هستند.
 فرهنگیان و معلمین عزیزی که با ایثار و فداکاری در تمامی اوقات و بحران های کشورنگذاشتند چراغ علم و تعلیم و فانوس دانش و آموزش خاموش گردد. در همین ایام اخیر و بحران بیماری کرونا شاهد تلاش و همت ارزشمند آنان در جهت آموزش و آگاهی بخشی به مردم جهت رعایت بهداشت عمومی و پیشگیری و جلوگیری از ابتلا و شیوع این بیماری منحوس در شهر بودیم واز سوی دیگر با آموزش های مفید خویش در فضای مجازی باغ دانش را پرگل و میمون ساختند.

🌀💢 معلمین عزیز :
تلاش، همت،ایثار و فداکاری تان را ارج می نهیم و ضمن آرزوی توفیقات الهی و تبریک مجدد روز معلم خواستار تداوم آگاهی بخشی ،آموزش،همکاریها و یاریگری و همراهی شما با مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه در مسیر پیش رو و دست یابی به افق عمران و آبادانی و توسعه همه جانبه سرزمین نفت و نخلستان " شهر وحدتیه " هستیم. پس:
     
    🔹خداقوت معلمین عزیز🔹

✅ با تقدیم احترام و امتنان:
🔹 حسین عباسی - شهردار
🔹 ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار