نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 فروردين 1399 - 06:35

نوای جنوب: در آستانه عید سعید باستانی نوروز، مراتب عرض ارادت و تبریک سال نو به شهروندان از جانب مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه صورت گرفت.

نوای جنوب:در آستانه عید سعید باستانی نوروز صورت گرفت:

 عرض ارادت و تبریک سال نو به شهروندان ازجانب مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه

  در آستانه عید سعید باستانی نوروز، مراتب عرض ارادت و تبریک سال نو به شهروندان از جانب مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه صورت گرفت.

  به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در بخشی از این پیام آقایان عباسی شهردار،کشاورز ریاست و ارشدی نایب رئیس شورا ،انصاری پور، سالاری و فاطمی اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه، باتوجه به شرایط خاص و شیوع بیماری کرونا همچنین پیشگیری و جلوگیری از سرایت این بیماری، شهروندان عزیز و شریف را به رعایت بهداشت عمومی، ماندن در خانه و عدم انجام مسافرت تشویق و ترغیب نموده اند.

  متن پیام منتشره به شرح ذیل است:

  به نام خدای بهار آفرین
          بهار آفرین را هزار آفرین

  ضمن عرض ادب واحترام محضر همشهریان عزیز،هموطنان گرامی، همکاران،مدیران ومسئولین محترم درسطح شهر،بخش، شهرستان،استان وملی.

  عیدسعید وباستانی نوروز و حلول سال نو شمسی، آغاز بهار طبیعت، فصل رویش گلها و موسم طراوت و شادابی که نشانه قدرت لایزال و بی انتهای الهی و تجدید حیات طبیعت است را محضر همگان تبریک،شادباش و تهنیت عرض می نماییم.

  امسال متاسفانه با شیوع و بروز بیماری کرونا درسطح جامعه شاهد غم و اندوه برخی از هم وطنان عزیز و رنج وعذاب عمومی درسطح جامعه هستیم.
نوروز امسال متفاوت از هرسال است. امسال باید در راستای رعایت بهداشت عمومی، پیشگیری وجلوگیری از سرایت وشیوع بیشتر این بیماری وبرحسب تصمیم شورای سلامت و مقامات مسئول، با پرهیز از مسافرت وحضور در مکانهای عمومی وشلوغ همچنین رعایت نکات بهداشتی گام های بزرگی در قطع زنجیره اتصال انسانی، کنترل وعدم شیوع این بیماری مرگ آور برداریم.

 همشهریان فهیم وعزیز و همکاران گرامی" مفتخریم که درسال 1398 نیزبا همدلی، همفکری،تلاش و کوشش همگانی با اجرا و تکمیل پروژه ها وطرح های زیربنایی،عمران شهری، خدماتی،ورزشی ، فرهنگی و.... گام های ارزشمندی درمسیر توسعه،عمران و آبادانی سرزمین نفت ونخلستان شهر وحدتیه برداشته و با مشارکت همدیگر به سوی پیشرفت همه جانبه شهر حرکت نمودیم.

  امید است در مجموع، نوع،میزان ونحوه عملکرد و کارکرد شهرداری و شورای اسلامی درجهت مرضی رضای خداوندمتعال و خشنودی وجلب رضایتمندی عمومی مفید فایده بوده باشد.

  درپایان از همت وهمکاری تمامی همشهریان، همکاران ومسئولین محترم درطول سال 1398  با این مجموعه مدیریتی تقدیر وتشکر مینماییم.

  باآرزوی صحت وسلامت همگانی

 











کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شورای وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار