نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 بهمن 1398 - 22:24
توسط پلیس

نوای جنوب:رمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری متهم سابقه دار و شرور مسلح تحت تعقیب دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی خبر داد .





 

 

نوای جنوب:فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری متهم سابقه دار و شرور مسلح تحت تعقیب دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی خبر داد .

  سرهنگ "فرهاد آراوند " در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: : در پی اقدامات شرارت آمیز فردی با 11 فقره سابقه کیفری در سطح شهرستان دشتستان و به خصوص شهرهای آبپخش و شبانکاره و پیگیری شورای تأمین شهرستان و صدور دستور قضایی مبنی بر دستگیری وی، اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی برای دستگیری نامبرده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان آغاز شد.

این مقام انتظامی گفت: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی دشتستان و چندین ماه رصد و تعقیب و مراقبت، در نهایت شرور مسلح متواری به همراه همدست وی در سحرگاه روز جمعه 11 بهمن ماه 98 در تور اطلاعاتی و عملیاتی مأموران پلیس آگاهی گرفتار و دستگیر شدند.

سرهنگ آراوند گفت: دستگیری این شرور مسلح رضایتمندی اهالی محترم شهرهای آبپخش و شبانکاره را به دنبال داشته و افرادی که از متهم فوق الذکر شکایتی دارند از طریق مراجع قضائی و پلیس آگاهی می توانند پیگیر شکایات خود باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان بیان کرد: با هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی برخورد قاطع با اخلال گران در نظم و امنیت عمومی در دستور کار قرار دارد و  از شهروندان عزیز تقاضا داریم در این مسیر همکاری و همراهی لازم را با مجموعه انتظامی داشته باشند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سرهنگ اراوند

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار