نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 ارديبهشت 1402 - 22:52

نوای جنوب:علی موحدی نوای جنوب:علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز در مراسم بزرگداشت مقام معلم در جمع فرهنگیان شهرستان کنگان‌ اظهار داشت: از آغاز سال تحصیلی فتنه‌های متعددی دامن گیر آموزش و پرورش شد و دشمن خاکریز خود را به سمت اموزش و پرورش آورد اما معلمان بوشهری در یک سال اخیر مردانه در میدان ماندند تا آموزش و پرورش سربلند باشد.





نوای جنوب:علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز در مراسم بزرگداشت مقام معلم در جمع فرهنگیان شهرستان کنگان‌ اظهار داشت: از آغاز سال تحصیلی فتنه‌های متعددی دامن گیر آموزش و پرورش شد و دشمن خاکریز خود را به سمت اموزش و پرورش آورد اما معلمان بوشهری در یک سال اخیر مردانه در میدان ماندند تا آموزش و پرورش سربلند باشد.

 

موحدی با بیان اینکه امروز با افتخار می گویم پرچم آموزش و پرورش بلند است، گفت: برخی‌ در فضای مجازی به دختران عفیف این استان توهین می‌کنند که این مسئله باعث آزرده شدن خاطر  خانواده‌ها شده است. 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر اینکه این توهین ما را ناراحت کرده است، افزود: امروز جسارت به دانش آموز و معلم با هر انگیزه و دیدگاهی باشد، خیانت به آینده جمهوری اسلامی است.

 

وی ادامه داد: معلمان ما در برابر جنگ ترکیبی بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایستادند و آبروی نظام تعلیم و تربیت را حفظ کردند.

 

موحدی با بیان اینکه در اغتشاشات سال قبل کمترین آلودگی و چالش را در مدارس داشتیم، عنوان کرد: این پیچ تاریخی هر چند ترکش هایش متوجه آموزش و پرورش شد به سلامت عبور کردیم و در برابر اهداف پلید دشمن محکم ایستادگی کردیم.

 

وی تصریح کرد: معلمان تنها قشری هستند که تربیت بچه‌های این جامعه را بر عهده دارند و تربیت نسل آینده در دستان معلمان است.

 

موحدی با اشاره به فعالیت 2هزار مدرسه در استان، گفت: امروز 2هزار کارخانه انسان سازی در این استان فعال است و منطق ایجاد دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، فقط تربیت نسل آینده و  انسان سازی می باشد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: آموزش و  پرورش با تمام توان برای تربیت و  انسان سازی  محکم و با صلابت در میدان ایستاده است.

 

وی با بیان اینکه اگر خدماتی به معلم ارائه داده می شود آنگونه که باید پاسخگوی رسالت مهم معلمان باشد نیست، افزود: معلمان هیچ گونه چشمداشتی ندارند زیرا معلم همه چیز خود را برای دانش آموز می خواهد و زندگی اش را وقف دانش آموز می کند.

 

موحدی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که معلمان سربازان گمنام نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند، گفت: آموزش و پرورش مصداق عینی شجره طیبه است و هر دستگاهی به معلم خدمتی ارائه می کند باید بدون منت باشد ؛ زیرا نسل آینده این سرزمین توسط معلمان ساخته می باشد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات و در مسمومیت‌های سریالی ، دانش آموزان را نشان گرفته است، ادامه داد: فتنه دشمن برای سال تحصیلی آینده مشخص نیست.

 

وی اضافه کرد: بیشترین فتنه دشمن در یکسال اخیر در مدارس دخترانه بوده است زیرا دشمن از آگاهی و تحصیل دختران این کشور هراس دارد.

 

موحدی تصریح کرد: در اوج فتنه در مراسم معنوی اعتکاف بالغ بر 4 هزار دانش آموز شرکت کردند و بالغ بر 7 هزار دانش آموز به سرزمین نور اعزام شدند و دشمن از این نسل می ترسد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: آزادگی زن در بندگی خدا و پیروی از مسیر حضرت زهرا (س) است و غیر از آن بردگی است.

 

وی افزود: حل مشکلات جامعه در گرو حل مشکلات آموزش و پرورش است لذا معلم ما نباید دغدغه کولر، میز، نیمکت و صندلی داشته باشد.

 

موحدی با بیان اینکه آموزش و پرورش برای همگان است و همگان نیز باید برای این نهاد باشند، گفت: دیوار آموزش و پرورش در کشور باید بلند باشد تا همه از سایه آن استفاده کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید مسئله اول کشور و استان باشد، ادامه داد:معلم بعد از پدر و مادر دلسوز‌ترین و امین‌ترین مشاور برای دانش آموز هستند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر معلمان را امانتدار نسل آینده دانست و خاطر نشان کرد:امیدواریم سال تحصیلی آینده سال همراهی کامل اولیا با معلمان باشد تا گسست تربیتی به وجود آمده که ناشی از کرونا بود پر شود و از مسیرهای انحرافی آینده جلوگیری نماییم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
علی موحدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار