نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 اسفند 1401 - 10:17

نوای جنوب:وزیر آموزش و پرورش با همراهی نماینده دشتستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، در نیمه شب جمعه ۱۲ اسفند از دبیرستان شریعتی منطقه سعدآباد بازدید کرد.





نوای جنوب:وزیر آموزش و پرورش با همراهی نماینده دشتستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، در نیمه شب جمعه ۱۲ اسفند از دبیرستان شریعتی منطقه سعدآباد بازدید کرد.

 

وزیر آموزش و پرورش در این بازدید گفت: برای حفظ هویت بومی و فرهنگی مناطق، در صورت وجود شرایط مهندسی، ساختمان‌های قدیمی مدارس را می‌توان مقاوم سازی کرد.

 

یوسف نوری عنوان کرد: با توجه به سابقه فرهنگی شهر سعدآباد و برای پاسداشت هویت فرهنگی این شهر، مدرسه شریعتی این منطقه در صورت تایید فنی، مقاوم سازی می‌شود.

 

وی ادامه داد: با وجود اینکه اشتغال زایی وظیفه آموزش و پرورش نیست اما در دولت مردمی ایران قوی بیش از ۷۰ هزار شغل برای فارغ التحصیلان هنرستان‌ها ایجاد شده است.

 

نوری تاکید کرد: در صورت نیاز مدارس این منطقه به ایزوگام، این موضوع با همکاری نوسازی استان، حل می‌شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
علی موحدی

نظرات کاربران
با تشکر از جناب موحدی گرامی که آقای وزیر را به سعدآباد آورد اند، آموزشگاه شریعتی ، سالها و به تنهایی یک تنه بار آموزش و پرورش فرزندان بخش و منطقه و نواحی اطراف سعداباد را به دوش کشیده. دار الفنون سعدآباد بوده.. تکیه گاه آموزشی سعداباد و منطقه بوده.. این موضوع بما گوشزد می کند که حتی بطور خارج از نوبت و خاص توجه ویژه ای به تخریب و بازسازی آن به شکل آبرومندانه صورت گیرد. طرح مقاوم سازی از طرف اقای وزیر با توجه به فرسودگی ۹۰‌ درصدی آن امری محال است. سالهاست که مردم سعدآباد چشم انتظار بازسازی زیر بنایی این بنای کهن سال آموزشی که انصافا حق بزرگی بگردن فرزندان این بخش از میهن ما دارد، بوده اند.
اینجانب به عنوان فرزند کوچکی از این آب و خاک که زمانی در این آموزشگاه درس خوانده ام و از اساتید خود ادب آموخته ام وظیفه خود دانستم که در این خصوص نظر اصولی و درست خود را مطرح کنم.
امیدواریم هر چه زودتر شاهد تخریب این بنای کهنه که عمری ۶۴ ساله دارد و بازسازی مجدد آن باشیم.

ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار