نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 بهمن 1401 - 09:56

نوای جنوب: حضرت محمّد مصطفی (ص) آمد تا مکارم اخلاق را تکمیل و اخلاق نیکو را بر جامعه بشری حاکم کند و خود نیز فرمود إِنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکارِمَ الْأَخْلَاقِ. به راستی که من برای به کمال رساندن مکارم اخلاق مبعوث شده ام.

 








نوای جنوب:بسم الله الرحمن الرحیم

ماه فرو ماند از جمال محمد

 

اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذِي خَلَقَ.....

پیامبر اعظم و نبی مکرم اسلام مبعوث شد تا آفتاب حق و حقیقت بر جمله عالم بگستراند و جهان را از ظلمت شرک و بت پرستی برهاند.

 حضرت محمّد مصطفی (ص) آمد تا مکارم اخلاق را تکمیل و اخلاق نیکو را بر جامعه بشری حاکم کند و خود نیز فرمود إِنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکارِمَ الْأَخْلَاقِ. به راستی که من برای به کمال رساندن مکارم اخلاق مبعوث شده ام.

 

خداوند متعال در سوره «انبیاء» آیه 107 به رحمت عامه وجود پیامبر(صلى الله علیه وآله) اشاره کرده مى‌فرماید: «وَ ما أَرْسَلْناکَ إِلاّ رَحْمَةً لِلْعالَمِینَ» (ما تو را جز براى رحمت جهانیان نفرستادیم). رهبر معظم انقلاب در عید سعید مبعث در 23 مهر 1380 فرمودند: منظور این آیه یعنی همه‌ی چیزهایی که بشر  به آن نیاز دارد مثل علم و معرفت، حکمت و رحمت، عدل و برادری و برابری؛ در این بعثت گنجانده شده است». خداوند رحمان ، پیامبر را سبب نجات همگان قرار داد و همه مردم، مشمول رحمت بی‌منتهای وی هستند. 

 

اینجانب به عنوان خادم جامعه بزرگ و فرهیخته تعلیم و تربیت استان فرا رسیدن فرخنده عید رسالت و مبعث ختم الرسل؛ پیامبر رحمت و مهربانی؛ حضرت محمد (ص) را به همه موحدان و مسلمین به خصوص فرهنگیان، دانش آموزان و والدین گرامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم  

امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و منویات مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) بتوانیم در رسالت تربیت فزرندانی در تراز انقلاب اسلامی و سیره نبوی و ارزش‌های ناب مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی پیروز و سربلند باشیم.

 

علی موحدی

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
علی موحدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار