نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 مهر 1401 - 05:40
تجمعات ضد اغتشاش مردمی:

نوای جنوب:هنوز مدت زیادی از مراسم سالن لیان و تقدیر از رسانه ها توسط جناب دکتر افروغ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نگذشته است، 

 





نوای جنوب:هنوز مدت زیادی از مراسم سالن لیان و تقدیر از رسانه ها توسط جناب دکتر افروغ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نگذشته است، 

در آن مراسم برخی رسانه ها تجلیل و به برخی هم بی توجهی و بی حرمتی شد!!

بگذریم که .....چه شد و چرا شد!!

اما اینک آزمونی بزرگ فرار رسیده است بدنبال اتفاقی در تهران شاهد اعتراضاتی در کشور بودیم که با هدایت بیگانگان و برخی افراد مسئله دار در مواردی منجر به اغتشاشاتی شد.

اما در استان بوشهر شاهد حضور باشکوه مردمی در شهرهای مختلف از جمله برازجان و بوشهر در اعلام حمایت از صیانت نظام و محکومیت اغتشاش گران بودیم .

جناب دکتر افروغ باید بعنوان متولی رسانه های استان اشراف داشته باشند که برخی رسانه های خاص که در تمام جلسات پای ثابت نیز هستند و بسیار هم مدعی می باشند کوچکترین توجهی به حضور حماسی مردم نکردند .

اگر انصاف و عدالت باشد اگر خبر اعتراضاتی کار شده بایستی خبر محکومیت اغتشاش هم کار شود،واقعا منصفانه نیست بی توجهی به تجمعات عظیم مردمی محکومیت اغتشاش گران ،رسالت ما رسانه ها یکسویه دیدن نیست و اینگونه حرکتها واقعا معناد ار است و جناب افروغ بایستی نسبت به شرایط رسانه ای استان با توجه به جایگاهی که دارد در موارد مختلف امعان نظر داشته باشد خصوصا مواردی که بسیار عیان است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اداره کل ارشاد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار