نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 شهريور 1401 - 13:23

نوای جنوب:آغازین هفته شهریور در تقویم جمهوری اسلامی، به یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر که با هنر خدمت صادقانه، در خاطر ایرانیان مانا و پایا شدند، با عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.





نوای جنوب :

بسمه تعالی

 

آغازین هفته شهریور در تقویم جمهوری اسلامی، به یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر که با هنر خدمت صادقانه، در خاطر ایرانیان مانا و پایا شدند، با عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

این حسن انتخاب از چند منظر قابل تامل و تدقیق است:

نخست آنکه سوختن پیکر دولتمردان در آتش کینه و نفاق دشمن، نشانی روشن از حقانیت و مظلومیت انقلابی است که آرمانی جز حکومت مردم بر مردم و عدالت و برابری را نخواست و نمی‌خواهد. فراموش نخواهیم کرد تا جمهوری اسلامی پرچمدار جبهه حق و دفاع از مظلومان گیتی است، خط نفاق هماره می‌کوشد تا کام مردم را زهرآگین کند. 

دوم آنکه ما مدیران جمهوری اسلامی دچار نسيان و فراموشی نشویم که صندلی مسئولیت، امانتی است بزرگ از مردانی بزرگ که با ایثار و جانفشانی، از دنیای خود عبور کردند تا ما دنیای مردم را آباد کنیم. امید آنکه در ادای این مسئولیت و امانت خطیر، شرمسار شهدا نشویم.

سوم آنکه عمر کوتاه ۴۳ روزه دولت شهیدان  رجایی و باهنر درس آموز همگان شد که هر کس با صفای قلب و جلای دل، صادقانه خادمی مردم را پیشه کند در  خانه دل مردم مهمان ابدی خواهد بود حتی اگر شمار روزهای مسئولیت کوتاه و بسان چشم بر هم زدنی باشد.

چهارم آنکه در جمهوری اسلامی، پیوندی قلبی بین مردم و خادمان آنها بر قرار است که اگر این نبود، کشتی انقلاب اسلامی نمی‌توانست از میان طوفان پلیدی‌های دنیای استکبار  به ساحل آرامش و امنیت برسد.

دولت سیزدهم که با سرمایه عظیم و ارزشمند مردمی شکل گرفته، دولتی است مردمی که برای رسیدن به ایران قوی، خود را مدیون و مرهون همراهی و همدلی مردم انقلابی می‌داند،. بی گمان اعتماد مردم به آیت الله رییسی و بازگشت به آرمان‌های اصیل انقلاب، گشاینده فصل نوینی از ایران قوی در گام دوم انقلاب تحت لوای رهبر فرزانه  انقلاب ، ولی امر مسلمین و امام جامعه حضرت آیه الله العظمی امام خامنه‌ای(حفظه الله) است.

 

اینجانب با ادای احترام به روح بلند شهدای عزیز خدمت به مردم به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه کسانی برای رسیدن به "ایران قوی" می کوشند، تبریک عرض می نمایم. *علی موحدی مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر*



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
علی موحدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار