نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 10 فروردين 1400 - 17:18
توسط شهرداری خارگ

نوای جنوب: همایش نمایشنامه خوانی ، جشن های شهروندی و مناسبتی مختلف با اجرای هنرمندان بومی و حمایت از گروه های اعزامی به جشنواره های سراسری منجر گردیده است.

نوای جنوب: همزمان با فرارسیدن ایام عید نوروز ۱۴۰۰ و سالروز میلاد با سعادت آقاامام زمان(عج) ، جشن نوروزی به سفارش و حمایت شورا و شهرداری خارگ و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، انجمن موسیقی و انجمن نمایش جزیره و هنرمندان بومی جزیره ، به مدت سه شب در فرهنگسرای ارشاد و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید که با استقبال پر شور شهروندان جزیره و محدودیت حضور تماشاگران ، اجرای این برنامه به مدت دو شب دیگر تمدید شد.
اجرای موسیقی بومی و محلی گروه خلیج فارس جزیره خارگ ، اجرای نمایش طنز فرار از زندان و برگزاری مسابقه و اهدای جوایز از جمله برنامه هایی بوده است که موجب شور و نشاط در بین شهروندان جزیره خارگ شده است.
لازم به ذکر است در طی دوره جاری ، حمایت از هنرمندان بومی جزیره خارگ از اولویت های فرهنگی مجموعه شورا و شهرداری بوده است که به برگزاری دو جشنواره بزرگ تئاتر خیابانی ، همایش نمایشنامه خوانی ، جشن های شهروندی و مناسبتی مختلف با اجرای هنرمندان بومی و حمایت از گروه های اعزامی به جشنواره های سراسری منجر گردیده است.

گزارش تصویری / عکاس : مرتضی زنگنه



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار