نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 دي 1398 - 13:35

نوای جنوب:ییس جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: حدود 20 نفر از کاندیداهای استان برای شرکت در فرایند نظرسنجی و شناسایی کاندیداهای نهایی به جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در تهران معرفی شده‌اند.





 

نوای جنوب:

سیدمحمد هاشمی فرد   از معرفی کاندیداهای جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر در چهار حوزه انتخابیه استان به شورای ائتلاف مرکزی خبر داد و اظهار داشت: حدود 20 نفر از کاندیداهای استان برای شرکت در  فرایند نظرسنجی و شناسایی کاندیداهای نهایی به جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در تهران معرفی شده‌اند. 

رییس جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه تعداد افراد در حوزه‌های مختلف متفاوت بوده است گفت: بیشترین تعداد کاندیدای معرفی شده از حوزه‌ها هفت نفر و کمترین  تعداد، دو نفر بوده است.

افرادی که سازوکار جبهه را پذیرفتند وارد نظرسنجی می‌شوند

وی بیان داشت: برای اینکه هیچگونه شائبه‌ای سلامت کار شورا را  تحت تأثیر قرار ندهد، از میان کسانی که در جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب در استان حضور یافته و در یک نشست کارشناسی به گفت‌وگو و مباحثه پرداخته‌اند تنها اسامی افرادی جهت شرکت در فرایند نظرسنجی ارسال شده است که سازوکار این جبهه را پذیرفته و تعهدنامه  را امضا کرده‌اند. 

هاشمی فرد درباره شاخص‌ها و معیارهای این جبهه در انتخاب کاندیداها گفت: پایبندی به دین مقدس اسلام و نظام جمهوری اسلامی، تبعیت از ولایت مطلقه‌ی فقیه، داشتن روحیه‌ انقلابی و اعتقاد به وحدت و یکپارچگی در کنار مقبولیت مردمی که بر اساس نظرسنجی مشخص خواهد شد از جمله معیارها و شاخص‌های کاندیداهای مورد نظر است.

زمان اعلام گزینه نهایی

رییس جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر در پاسخ به این سؤال که گزینه‌های نهایی چه زمانی اعلام عمومی می‌شود گفت: زمانی که نتیجه نظرسنجی‌ها استخراج شود و کار شورای نگهبان پایان یافته باشد گزینه نهایی را اعلام خواهیم کرد، بنابراین اعلام نهایی مربوط به زمانی است که همه‌ی احتمالات حاشیه‌ای کنار رفته باشد.

هاشمی فرد همچنین گفت: اگر شواهدی برای ما آشکار شود که بتوان کار شورای محترم نگهبان را در استان، خاتمه یافته تلقی کرد، ممکن است قدری زودتر نظر نهایی جبهه‌ی ائتلاف را اعلام کنیم.

وی درباره برخی حواشی مطرح شده پیرامون جانبداری یکی از اعضای حقوقی جبهه ائتلاف از دو نفر از کاندیداها گفت: اینگونه بحث‌ها هیچگونه کمکی به روند انتخابات و نیز کمکی به روشنگری به جامعه‌ی هدف نمی‌کند، گرچه اظهارنظر شخصی ایرادی ندارد و نیازمند پاسخگویی نیست.

هدف حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح است

وی افزود: برای جبهه ائتلاف همه کاندیداها به طور ویژه کاندیداهای پایبند به روند شورای ائتلاف محترم هستند و به عنوان یک عنصر فعال سیاسی اجتماعی جایگاه قابل احترامی دارند و ما در پی آن هستیم که مردم با اعتماد کامل و بدون ابهام به پای صندوق‌های رأی بیایند و حضور حداکثری در صحنه انتخابات داشته باشند؛ هدف ما حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح است.

هاشمی فرد تاکید کرد: همه افرادی را که از چهار حوزه‌ی انتخابیه، منشور جبهه ائتلاف را پذیرفته و  تعهدنامه‌ی این جبهه را تمکین و امضا کرده‌اند، به عنوان کاندیدای واجد شرایط می‌شناسیم و طبق مؤلفه‌هایی از جمله نظرسنجی مردمی، چهار کاندیدای نهایی خود را که در حوزه خود اصلح خواهند بود، معرفی خواهیم کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ائتلاف

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار