نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 بهمن 1402 - 14:40

نوای جنوب: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با برگزاری کاروان خدمت و افتتاح پروژه‌های کاربردی در راستای امید آفرینی گام‌های مؤثری برداشته شده و این روند ادامه خواهد یافت.

نوای جنوب:

گام‌های مهمی برای امیدآفرینی در استان بوشهر برداشته شده است

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با برگزاری کاروان خدمت و افتتاح پروژه‌های کاربردی در راستای امید آفرینی گام‌های مؤثری برداشته شده و این روند ادامه خواهد یافت.

 اکبر پورات صبح سه‌شنبه در همایش انتخابات ویژه جامعه جامعه کشاورزی استان بوشهر با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر یادآور جانفشانی‌های ملت است و استان بوشهر در این دهه هزار و ۸۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با حضور مسؤولان کشوری کلنگ‌زنی و بهره‌برداری خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در حوزه جهاد کشاورزی هم اقدامات و پروژه‌های ارزشمندی نظیر کارخانه مرغ مادر در شهرستان گناوه در این ایام به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: مجموعه جهاد کشاورزی مجموعه بزرگ و گسترده‌ای است که با اقشار متعدد و مختلف بنا به رسالت خود ارتباط دارد و بخشی از مأموریت این سازمان مستقیم با معیشت مردم مرتبط است و این مساله باعث می‌شود هر گونه کم کاری موجب نارضایتی گسترده شود.

پورات عنوان کرد: با در پیش بودن انتخابات ۱۱ اسفند ماه، باید دستگاه‌ها با اقدامات مؤثر و کارآمد زمینه رضایتمندی مردم و جامعه هدف خود را فراهم سازند و بتوانند امید در بین مردم ایجاد کنند تا شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم.

وی تاکید کرد: هر تعداد همایش برگزار شود ولی زمینه رضایت مردم فراهم نشود ارزشی نخواهد داشت، اما در استان بوشهر با برگزاری کاروان خدمت و افتتاح پروژه‌های کاربردی در جهت امید آفرینی گام‌های مؤثری برداشته شده و این روند ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه همه باید در راستای مشارکت حداکثری جامعه هدف و مخاطبان خود را تشویق به حضور در پای صندوق‌های رأی کنند، بیان کرد: حضور قوی و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی زمینه ساز مجلسی توانمند و مقتدر در جهت ایجاد ایرانی قوی خواهد شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار