نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 10 بهمن 1402 - 21:31

نوای جنوب:جشنواره اقوام در بوشهر عاملی برای تقویت همبستگی ملی است

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: جشنواره اقوام در بوشهر عاملی برای تقویت همبستگی ملی است.

، اکبر پورات ظهر سه‌شنبه در جشنواره اقوام در دانشگاه فرهنگیان که با حضور دانشجو معلمان ۲۷ استان سراسر کشور در بوشهر برگزار شد اظهار کرد: نقش اقوام در موفقیت و پیشرفت جمهوری اسلامی به واسطه همبستگی و اتحاد بی‌نظیری که وجود دارد نقش مستقیمی داشته و همین تنوع فرهنگ و اقوام همگی زمینه‌ساز ایران قوی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: تمامی اقوام غیور ایرانی، شهدا و چهره‌های برجسته‌ای در دامن خود پرورش داده‌اند که در راه دفاع و سرافرازی ایران اسلامی جان خود را تقدیم کرده‌اند.

وی با تشکر از دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر به سبب اجرای باکیفیت این جشنواره افزود: امسال نیز همانند ادوار گذشته اقوام عزیز ایرانی با تقویت اتحاد و همبستگی موجود در ۱۱ اسفند ماه نیز با حضور حداکثری در انتخابات حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

پورات گفت: چنین جشنواره‌هایی باعث آشنایی هر چه بیشتر فرهنگ‌های متنوع اقوام ایران اسلامی و تقویت همدلی و همبستگی بیشتر اقوام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: یکی از محورهای این نمایشگاه که مورد توجه قرار گرفته، تلاش اقوام برای پرداختن و تبیین انتخابات جهت مشارکت و حضور حداکثری بوده است.منیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: جشنواره اقوام در بوشهر عاملی برای تقویت همبستگی ملی است.

نوای جنوب:



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار