نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 ارديبهشت 1401 - 12:50

نوای جنوب:مراسم تجلیل و تقدیر در فضای بسیارصمیمانه و با برگزاری زیارت عاشورا توسط آقای محمدی باغملایی مسئول امور ایثارگران شرکت و با حضور تعدادی از سیمبانان شرکت انجام گردید .

  







نوای جنوب:در آئینی با حضور مدیرعامل، معاون بهره برداری ، و  مدیریت های برق شهرستان بوشهر و همچنین امام جماعت شرکت سیمبانان   شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تجلیل شدند

مراسم تجلیل و تقدیر در فضای بسیارصمیمانه و با برگزاری زیارت عاشورا توسط آقای محمدی باغملایی مسئول امور ایثارگران شرکت و با حضور تعدادی از سیمبانان شرکت انجام گردید .

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در این آیین با تبریک ماه مبارک رمضان، میلاد امام حسن (ع) و همچنین تبریک ۲۹ فرودین ماه  روز جهانی سیمانان  اظهار کرد: سیمبانان در خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستند و در این عرصه خدمات شایانی را به مردم استان عرضه می‌کنند.

وی بیان کرد: استان بوشهر در تابستان سال گذشته با کمترین قطعی برق مواجه بود که این مهم در سایه اعمال مدیریت مصرف، کنترل مصرف مشترکان دیماندی توسط سیمبانان انجام شد.

حشمتی ادامه داد: سال گذشته ۸۰ مگاوات در مصرف برق استان صرفه جویی شد که نقش مهمی در کاهش خاموشی ها داشت.

وی اظهار کرد: سرویس و نگهداری  منظم و بموقع شبکه و همچنین رفع مزاحمت درختان درگیر در شبکه های برق از دیگر اقدامات سیمبانان  است که منجر به وقوع کمترین میزان مشکل در شبکه و اتفاقات شد. 

حشمتی تاکید کرد: سیمبانان  باید حین خدمت رسانی نکات ایمنی را رعایت و مد نظر داشته باشند تا با سلامت کامل بتوانند فعالیت خود را به انجام برسانند. در این آیین آقای مهندس صالحی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ  شرکت نیز در خصوص سیمبانان  معرفی شده برای تجلیل توضیحاتی ارائه کرد.( از هر مدیریت برق شهرستان به یک سیمبان برتر لوح تقدیر اعطا شد)

حاج آقا بردستانی امام جماعت  شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز از سیمبانان  برای تلاش در جهت پایداری برق مردم قدردانی کرد.

وی افزود: بدون شک در نبود سیمبانان  برق پایدار مشترکان نیز تامین نخواهد شد.

گفتنی است  بعد از اقامه نماز جماعات با حضور پرسنل اتفاقات صرف افطاری و مراسم پایان یافت .



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار