نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 بهمن 1399 - 12:42

نوای جنوب:شورای اسلامی استان بوشهر با گرامیداشت یاد حضرت امام ( رحمت الله علیه) و شهیدان گرانقدر، در بهاری دیگر فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را محضر رهبر فرزانه و خردمند و ملت بزرگ ایران عزیز،  تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت می نماید.

نوای جنوب:دهه فجر فرصتی برای بازنگری در ارزش ها و آرمان هاست. دهه ای که اولین روز آن با ورود امام خوبی ها و آخرین روزش تجلی پیروزی نور بر ظلمت بود و به عنوان بزرگترین افتخار ملت ایران در تاریخ کشور ثبت شد.
اکنون بیش از 4 دهه از انقلابی که میتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی است می گذرد و مردم با بصیرت ایران اسلامی که در پایبندی به عهد و پیمان سرآمد روزگار هستند، قطعا صدها بهمن را با همین پایداری در ایمان و عمل، در کتاب تاریخ انقلاب ورق خواهند زد تا این حرکت الهی به صف صاحب اصلی انقلاب حضرت مهدی ( عج) گره بخورد.
شورای اسلامی استان بوشهر با گرامیداشت یاد حضرت امام ( رحمت الله علیه) و شهیدان گرانقدر، در بهاری دیگر فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را محضر رهبر فرزانه و خردمند و ملت بزرگ ایران عزیز،  تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت می نماید.
حسن رمضانی
سخنگو و نایب رئیس شورای اسلامی استان بوشهر



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار