نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 بهمن 1400 - 15:45

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن و روز مادر بانوان این شرکت تجلیل شدند.

 

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن و روز مادر بانوان این شرکت تجلیل شدند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در آیین تجلیل از بانوان  شرکت اظهار کرد: حضرت فاطمه الزهرا (س) الگویی به تمام معنا برای بانوان است چراکه از همه لحاظ ویژگی‌هایی برجسته داشتند.

وی بیان کرد: فداکاری، گذشت و ایثار از صفات نیک حضرت فاطمه زهرا ( س) بود که باید سرلوحه کار بانوان قرار گیرد.

حشمتی ادامه داد: بانوان در خانواده نیز نقشی تاثیرگذار و انکار ناپذیر دارند که باید این ظرفیت بخوبی در خدمت جامعه قرار گیرد.

وی افزود: بانوان در شرکت توزیع نیروی برق نمادی عینی از شایستگی و کارآمدی هستند که این رویکرد آنان منجر به ارائه خدمتی  شایان به جامعه هدف وزارت نیرو شده است.

حشمتی اظهار کرد: بانوان در مقوله مصرف بهینه نیز با توجه به نقش تربیتی فرزندان در خانواده می‌توانند در این عرصه مهم و تاثیرگذار واقع شوند.

وی افزود: با توجه به شکست رکورد مصرف حامل‌های انرژی در روزهای سرد زمستان این بانوان هستند که می تواند با ترویج مصرف بهینه زمینه برای پایداری بیشتر حامل‌های انرژی مانند برق و گازرا فراهم آورند.

در پایان این آیین به مناسبت روز زن با اهدا جوایز از بانوان شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تجلیل شد.




کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار