نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 آبان 1399 - 22:25
فرمانده انتظامی شهرستان دیر

نوای جنوب:سرهنگ  نظریه خاطر نشان کرد: متهم بعد از تکمیل تحقیقات پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد و از ان طریق روانه زندان مرکزی بوشهر شد.





نوای جنوب:به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " مهدی نظریه " با اعلام جزئیات این خبر گفت: در ساعت پایانی شب گذشته در پی خبری مبنی بر وقوع اسید پاشی بر روی فردی تبعه افغانستان ماموران گشت انتظامی  کلانتری شهر دیر به محل مراجعه کردند.
وی تشریح کرد: تحقیقات اولیه حاکی از این بود، متهم که تبعه کشور افغانستان می باشد پس از درگیری با شاکی اسیدی که از قبل تهیه کرده بود به صورت  وی ریخته و از محل متواری می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان افزود: با تماس شهروندان با اورژانس سریعا شخص مصدوم به بیمارستان کنگان انتقال و تحت درمان قرار گرفت.
سرهنگ  نظریه  ادامه داد: با انعکاس نتیجه تحقیقات انجام شده شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم با هماهنگی های قضائی در دستور کار قرار گرفت و ماموران موفق شدند مخفیگاه متهم را در کمتر از 2 ساعت شناسایی و تیمی از ماموران برای دستگیری متهم به مخفیگاه متهم اعزام شدند.
این مقام انتظامی اشاره کرد: متهم  پس از  دستگیری برای تحقیقات تکمیلی و بازجویی به کلانتری منتقل شد.
سرهنگ  نظریه خاطر نشان کرد: متهم بعد از تکمیل تحقیقات پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد و از ان طریق روانه زندان مرکزی بوشهر شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار