نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 10 مرداد 1399 - 11:14

نوای جنوب:علی یزدانی پور در نشست شورای اداری شهرستان دیر اظهار داشت: یکی از مشکلات شهرستان دیر  ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی است.

نوای جنوب:علی یزدانی پور در نشست شورای اداری شهرستان دیر اظهار داشت: یکی از مشکلات شهرستان دیر  ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیر افزود: مدیران ادارات برای پیشگیری از وقوع جرم به محض اطلاع از ساخت و ساز غیرمجاز مراتب را به دستگاه قضایی اطلاع دهند و در این زمینه کوتاهی نکنند.

وی با گلایه از همکاری ضعیف ادارات در زمینه ساخت و سازهای غیر مجاز، یادآور شد: اکنون اجرای احکام ۲۷ پرونده در خصوص تعرض به اراضی و ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان دیر قطعی شده است.

یزدانی پور با اشاره به تاکید رئیس قوه قضائیه مبنی بر بازگشت بیت المال به مردم، گفت: انتظار داریم ادارات در این زمینه کوتاهی نکنند.

_______
سرهنگ ایرج سلیمانی در نشست شورای اداری شهرستان دیر، اظهار داشت: امسال چهل سال از دفاع مقدس می گذرد و چهل هفته به نیت آن برنامه‌هایی برگزار می شود که از سوم خرداد شروع شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر افزود: سال گذشته پنج یادواره شهدا، ۲۰ شب خاطره، کنگره سرداران و شهدا، ۱۰ نمایشگاه و در مجموع بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه های هفته دفاع مقدس در فضای مجازی دنبال می شود، بیان داشت: امسال بدنبال جمع آوری و آرشیوسازی اسناد خدمات و نقش آفرینی ادارات در دفاع مقدس هستیم که انتظار همکاری داریم.

سلیمانی یادآور شد: ۱۶۰ هزار اسناد دفاع مقدس در مرکز آرشیو سپاه شهرستان دیر موجود است و تنها مرکزی هستیم که این تعداد سند در پایگاه ها و حوزه ها و سپاه جمع آوری کرده ایم.

وی ادامه داد: در حال پیگیری راه اندازی موزه دفاع مقدس در شهرستان دیر هستیم که زمان بر است اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در سه مقطع در دهه امامت و ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر برگزار می شود که خیران و ادارات در این زمینه ورود کنند.

وی افزود: پایگاه های بسیج در ادارات شهرستان دیر راه اندازی می شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار