نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 ارديبهشت 1403 - 18:06
در میز خدمت مسئولان؛

نوای جنوب: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اشتغال و تسهیلات بانکی از مهمترین مطالبات مردمی در تنگستان است.





نوای جنوب: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اشتغال و تسهیلات بانکی از مهمترین مطالبات مردمی در تنگستان است.

 اکبر پورات ظهر چهارشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان تنگستان اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان تنگستان، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه برپایی همچنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم تصریح کرد: در این دیدار ۴۳۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه، ضروری و کارگشایی و ۱۶۴ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین ۳ فقره برقراری مستمری و یک مورد حق پرستاری و تعدادی بسته معیشتی به افراد درخواست کننده اهدا شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار