نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 خرداد 1401 - 09:25

نوای جنوب:فرماندار گناوه گفت: امروز نظام مقتدر جمهوری اسلامی با رهبری آیت الله خامنه ای و پشتیبانی و حمایت مردم با اقتدار در همه عرصه ها می درخشد.








نوای جنوب:فرماندار گناوه گفت: امروز نظام مقتدر جمهوری اسلامی با رهبری آیت الله خامنه ای و پشتیبانی و حمایت مردم با اقتدار در همه عرصه ها می درخشد.

 

◽به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، محمدتقی صفری در آیین سی و سومین سالروز  ارتحال امام خمینی (ره) در مصلای جمعه گناوه عنوان کرد : انقلاب اسلامی با برکت امام راحل برای ملت  ارمغان های زیادی  آورده است  که استقلال و آزادی، رهایی از زیر یوغ استعمارگران و مردم سالاری دینی از ابعاد مهم آن است.

◽وی افزود: چهاردهم خرداد سالروز  ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار صالحان است که با تکیه بر سلاح ایمان بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید .

◽صفری گفت : امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است که با سلوک علمـی و عملی و با پیروی از دستورات اسلام ناب محمدی ، فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم آغاز کرد.

◽فرماندار گناوه اظهار داشت : امروز پرچم انقلاب و ناب محمدی (ص) در بالاترین قله جهان به اهتزاز در آمده و روز به روز بر عظمت و اقتدار آن افزوده می شود.

◽وی بیان داشت : به واسطه الطاف بیکران الهی ، انقلاب اسلامی ایران با وجود پربرکت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای  مقتدر و مستحکم در مسیر آرمان های امام (ره) در حال حرکت است.

◽صفری خاطر نشان کرد : نهضت امام راحل به شخصیتی سپرده شده است که دست پرورده ایشان بوده که  با تکیه و اعتقاد درونی به اهل بیت (ع) با صلابت برای جهان معرفی شده است.

◽در این آیین معنوی ، یکی از مداحان  در وصف امام راحل به مرثیه سرایی پرداخت.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار