نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 فروردين 1401 - 19:08

نوای جنوب:فرماندار شهرستان گناوه گفت: تنها به کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند خدمات اسکان داده می‌شود.

نوای جنوب:فرماندار شهرستان گناوه گفت: تنها به کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند خدمات اسکان داده می‌شود.

 

  محمدتقی صفری با حضور در ستاد اسکان شهرستان گناوه اظهار داشت: به خاطر جلوگیری از ازدحام جمعیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا فقط دو روز مجوز اسکان در مدارس به مسافرین نوروزی داده می‌شود.

وی عنوان کرد: بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گناوه روزانه از محل‌های اسکان بازدید و به ما گزارش می‌دهند ولی رسیدگی به وضعیت بهداشت محیط مدارس محل اسکان بر عهده آموزش و پروش شهرستان است.

فرماندار گناوه با حضور در اورژانس 115 شهرستان گناوه ضمن تبریک سال نو و تشکر بابت زحمات شبانه‌روزی پرسنل اورژانس 115 بیان کرد: پرسنل اورژانس 115 شهرستان گناوه با صحه صدر و خویشتن‌داری و وظیفه‌شناسی در خدمت به خلق بکوشند.

وی عنوان داشت: خدمتی که برای رضای خدا و از ته دل انجام گیرد اثرات خود را در همه جنبه‌های زندگی فرد نشان می‌دهد و کاری که شما پرسنل خدوم اورژانس 115 انجام می‌دهید کار خدایی است، چون شما در خط اول نجات جان مردم هستید.

فرماندار شهرستان گناوه همچنین با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت سیدالشهداء، مرکز معین فعالیت‌های بهداشتی درمانی در ایام تعطیلات نوروز، ضمن عرض تبریک سال نو جویای مسائل بهداشتی و درمانی شهرستان شد و گفت: عدم تحرک و فعالیت بدنی در بین شهروندان دلیل عمده بیماری‌های غیر واگیر است.

صفری با اشاره به اینکه بیماری فشارخون و دیابت در شهرستان گناوه بالاست افزود: پیشگیری بر درمان در اولویت کاری باید قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: ما باید به سمتی برویم که همه مردم رو به ورزش بیاورند و برای این کار در کنار آموزش‌های بهداشتی که مراقبین سلامت باید به مردم بدهند، لازم است کل خط ساحلی از امکانات ورزشی اشباح شود تا مردم فضای مناسب و کافی برای فعالیت‌های ورزشی داشته باشند.

فرماندار شهرستان گناوه همچنین با حضور در کلینیک دهان و دندان، مشکلات عمده دهان و دندان شهروندان را از دندان‌پزشک کشیک جویا شد و عنوان داشت: شبکه بهداشت و درمان در کنار آموزش‌وپرورش در سنین پایین نحوه نگهداری و رعایت بهداشت دهان و دندان را به دانش آموزان آموزش بدهند تا در سال‌های بعد مشکلات بهداشتی دندان به حداقل برسد.

صفری بیان داشت: مردم شریف ایران و شهرستان گناوه در سنین نوجوانی به جبهه‌های جنگ اعزام شدند و با حداقل امکانات توانستد 1200 کیلومتر از خاکمان که توسط دشمن بعثی اشغال‌شده بود را پس بگیرند و از این انقلاب و خاک پاسداری کنند تا در آینده نسل جوان، انقلابی و متعهد در سلامت کامل جسم و روان آن را تحویل بگیرند و اکنون حفظ سلامت این نسل جوان بر عهده شبکه بهداشت و درمان است.


































کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار