نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 ارديبهشت 1401 - 09:28

نوای جنوب:در تمام قرن‌ها و اعصار، "معماری" یکی از بارزترین نمادهای فرهنگی جوامع به شمار رفته است. اصولا هرجا از مدنیت سخن به میان می‌آید، ابتدا جلوه‌های هنر معماری است که رخ می‌نماید. هنری بی‌بدیل و خلاقانه که در پیوند با صنعت و تکنولوژی جلوه‌هایی بدیع از هنر دانشوران این عرصه برای ساختن محیطی زیباتر، آرامش‌بخش‌تر و چشم‌نوازتر خلق می‌کند.





نوای جنوب:

 

 

*بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ*

 

در تمام قرن‌ها و اعصار، "معماری" یکی از بارزترین نمادهای فرهنگی جوامع به شمار رفته است. اصولا هرجا از مدنیت سخن به میان می‌آید، ابتدا جلوه‌های هنر معماری است که رخ می‌نماید. هنری بی‌بدیل و خلاقانه که در پیوند با صنعت و تکنولوژی جلوه‌هایی بدیع از هنر دانشوران این عرصه برای ساختن محیطی زیباتر، آرامش‌بخش‌تر و چشم‌نوازتر خلق می‌کند.

سوم اردیبهشت ماه به منظور گرامیداشت دانشمند بزرگ ایرانی بهاالدین محمد بن حسین عاملی معروف به شیخ بهایی در تقویم ملی ما به عنوان روز معمار نامگذاری گردیده است.

اینجانب به پاس دانش و تلاشهای بی‌وقفه‌ی هنروران و تلاشگران عرصه‌ی معماری و شهرسازی این روز بزرگ را به همه‌ی دانش‌آموختگان و فعالان معماری به‌خصوص همکاران ارجمندم در خانواده‌ی بزرگ شهرداری برازجان تبریک عرض نموده، توفیق و تندرستی همه‌ی تلاشگران این عرصه را از درگاه خداوندی خواهانم.

 

*مرتضی قدوسی*

*شهردار برازجان*



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار