نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 آبان 1402 - 09:27

نوای جنوب: استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های متعدد در استان گفت: استان بوشهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.





نوای جنوب: استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های متعدد در استان گفت: استان بوشهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

احمد محمدی‌زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه بخش درمان در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و تلاش داریم که عقب‌ماندگی‌های استان در این زمینه جبران شود.

 

وی با اشاره به اینکه در کشور به ازای هر هزار نفر ۱.۷ تخت بیمارستانی وجود دارد خاطرنشان کرد: سهم استان بوشهر در این زمینه به ازای هر هزار نفر ۱.۲ تخت بوده است.

 

استاندار بوشهر از اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی برای افزایش ۶۱۰ تخت بیمارستانی در این استان خبر داد و اضافه کرد: ۴۰۰ تخت بیمارستان مادر و کودک به عنوان جایگزین بیمارستان فاطمه زهرا (ع) قدیم می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۸۰ تخت در بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان ایجاد می‌شود بیان کرد: ۵۶ تخت خواب برای بیمارستان بیماران خاص در حال اجرا است و ۲۰۰ تخت برای بیمارستان کنگان مجوز گرفته شده است.

 

محمدی‌زاده از ایجاد مراکز درمانی خصوصی ساز در استان خبر داد و بیان کرد: اورژانس بسیار کوچکی در بیمارستان شهید گنجی برازجان وجود داشت که در این مرکز ۶۰ تخت در بخش اورژانس در حال اضافه شدن است.

 

جذب ۲۱ هزار میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی

 

وی با اشاره به جذب ۲۱ هزار میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی سال گذشته در این استان افزود: بیش از ۹۹ درصد اعتبارات عمرانی استان بوشهر جذب شده و برگشتی در این زمینه نداشته‌ایم.

 

استاندار بوشهر از تحقق خواسته مردم استان بوشهر در تحقق جذب ۵۰ درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی خبر داد و اضافه کرد: شرکت‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی مکلف شدند تا نیازهای خود را از ظرفیت تولیدی استان تأمین کنند.

 

وی با اشاره به اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به تعریض جاده تنگ ارم – پل نمازگاه ادامه داد: طرح‌های آزادراه بوشهر-شیراز با اعتبار ۶ هزار میلیارد ریال اجرا می‌شود.

 

محمدی‌زاده با اشاره به اجرای جاده ساحلی بزرگراه بوشهر-دیر ۶ هزار میلیارد اعتبار، ۶ هزار میلیارد ریال برای باند دوم بوشهر- گناوه افزود: برای محور ریز- دژگاه یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار و ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیز برای طرح‌های عسلویه اختصاص یافت.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
چرا اداره بهزیستی استان، شهر بوشهر
کمیسیون پزشکی ندارد چند ماه گذشته وهمچنان خبری نیست
اعضای کمیسیون حضور ندارند
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار