نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 تير 1402 - 19:14

نوای جنوب:  به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این آئین نکوداشت و مراسم جشن که چهارشنبه شب ۱۴ تیر ماه درمحل پارک پارسه شهر وحدتیه و با همکاری مجموعه مدیریتی شهر، ستاد غدیر وحدتیه و برای نخستین بار با مشارکت و تلاش مجموعه شرکت نفت و گاز گچساران و نفت نرگسی برگزار شد

نوای جنوب:  به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این آئین نکوداشت و مراسم جشن که چهارشنبه شب ۱۴ تیر ماه درمحل پارک پارسه شهر وحدتیه و با همکاری مجموعه مدیریتی شهر، ستاد غدیر وحدتیه و برای نخستین بار با مشارکت و تلاش مجموعه شرکت نفت و گاز گچساران و نفت نرگسی برگزار شد، جمع کثیری از شهروندان، حجت الاسلام حسینی ریاست شورای اسلامی شهر، آقای مهندس سالاری و افشاری مطلق نایب رئیس و عضو شورای اسلامی، مدیران و مسئولین بخش فرهنگی مجموعه شرکت نفت، کارکنان تلاشگر شهرداری، بسیجیان، هیئت های مذهبی و.... حضور داشتند. 

 

  در این مراسم باشکوه که با هزینه و مدیریت مجموعه نفت و همکاری کارکنان و کارگران شهرداری برگزار شد و همراه با مداحی، اجرای طنز، شعبده بازی، پخش موسیقی و.... بود حجت الاسلام حسینی ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه به عنوان سخنران ویژه مراسم در رثای امیرالمؤمنین حضرت علی ع، عید غدیر و دهه امامت و ولایت سخنانی ایراد و از فضایل و کرامات امام اول شیعیان گزیده هایی را عنوان نمودند. در این آئین جشن که مورد استقبال مردم قرار گرفت مسابقات مختلفی هم برگزار و جوایز متعددی به حاضرین اهداء گردید.












کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار