نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 فروردين 1401 - 16:37

نوای جنوب:سال نو با نسیم جان نواز بهاری، دست عنایت خداست که دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش های ما به گذشته می پیوندد. تلاشی در جهت خدمت سقایی به مردمی شریف،تلاشی در جهت آبادی وآبادانی کشور عزیزمان ایران.





نوای جنوب:

به نام خدا 

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبرالیل و النهار           یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال

سال نو با نسیم جان نواز بهاری، دست عنایت خداست که دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش های ما به گذشته می پیوندد. تلاشی در جهت خدمت سقایی به مردمی شریف،تلاشی در جهت آبادی وآبادانی کشور عزیزمان ایران.

اینجانب ضمن  تبریک فرا رسیدن نوروز باستانی به مردم شریف استان بوشهر وهمکاران گرامی  صنعت آب وفاضلاب کشور وبه ویژه کارکنان شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر و خانواده های معزز،امیدوارم که با همت خود در سال جدید نیز برگ های زرین دیگری بر کتاب پرافتخار صنعت آب وفاضلاب کشورمان بیفزاییم و به فضل الهی به جایگاه های والاتر و بالاتر دست یابیم. وبتوانیم   با هم افزایی و برنامه ریزی مطلوب  درخدمات سقایی  ورضایتمندی مردم شریف استان بوشهر تلاش نماییم . وبا تفکر جهادی وانقلابی  بتوانیم در مسیر توسعه وآبادانی ایران اسلامی و همراه و همگام با دیگر خدمتگزاران صدیق ایران اسلامی و با کار و تلاش بی وقفه و با ایمانی راسخ و استوار، گامهای بلندی را در توسعه و آبادانی کشور عزیزمان ایران برداریم . درپایان  از تلاش، همدلي و همراهي يکايک مديران و تمامی کارکنان محترم که سرمايه اصلي شركت  آب وفاضلاب استان می باشند در سال گذشته ، تشکر و قدرداني نموده و از درگاه حضرت احديت براي همه ی عزيزان  فردايي روشن، بهروزي و توفيق روز افزون آرزو می  نمايم.

ابوالحسن عالی 

سرپرست شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شرکت ابفا

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار