نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 مرداد 1400 - 12:00

نوای جنوب:غدير به عنوان ” عيدالله ” سرآغاز تثبيت حکومت و ولايت الهي و حيات جاودانه اسلام ناب محمدي و تجلي‌گاه برقراري عدالت در جامعه بشري بوده و تکريم و تعظيم اين عيد بزرگ نشانه پيوستگي و دل بستگي امت اسلامي نسبت به استمرار ولايت انبياء الهي است.
هنوز اگر با گوش جان بشنویم صدای ” من کنت مولاه فهذا علی مولاه ” از غدیرخم به گوش می‌رسد چرا که غدیر جاودانه است و یادآور بیعت باامامت و تجدید عهد با ولایت است.





نوای جنوب:بسم الله الرحمن الرحيم
غدير به عنوان ” عيدالله ” سرآغاز تثبيت حکومت و ولايت الهي و حيات جاودانه اسلام ناب محمدي و تجلي‌گاه برقراري عدالت در جامعه بشري بوده و تکريم و تعظيم اين عيد بزرگ نشانه پيوستگي و دل بستگي امت اسلامي نسبت به استمرار ولايت انبياء الهي است.
هنوز اگر با گوش جان بشنویم صدای ” من کنت مولاه فهذا علی مولاه ” از غدیرخم به گوش می‌رسد چرا که غدیر جاودانه است و یادآور بیعت باامامت و تجدید عهد با ولایت است.
در این برهه كه ما خود را از رهروان طریق عدل علوی دانسته و مساوات و عدالت را پیش شرط اساسی توسعه و تعالی در همه ابعاد و زمینه‌ها می‌دانیم، بر ماست که از غدیر خم به عنوان مرکز ثقل شکل‌گیری اندیشه ولایت و نقطه تکوین شجره طیبه امامت به عنوان حبل المتین تولی به ذات اقدس الهی و تبری از هر آنچه زائیده نفاق و شالوده تفرقه است، درس پایداری بیاموزیم و سرلوحه امور خود قرار دهیم.
فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان فرارسیدن عید سعید غدیر خم، روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی را بر یگانه وارث غدیر حضرت ولی عصر (عج) و بر تمامی شیعیان و پیروان ولایت در اقصی نقاط میهن عزیزمان و به ویژه مردم ولایتمدار  شهرستان دشتستان تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت داریم ما را از متمسکین راستین به ولایت امیرالمومنین علی (ع) قرار دهد.

 

  سرهنگ فرهاد آراوند

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سرهنگ اراوند

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار