نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 مرداد 1402 - 22:23

نوای جنوب:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تشدید روند افزایشی دما در این استان، در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای اهرم، برازجان و خورموج دمای ۴۹ درجه سانتیگراد تجربه کردند.

نوای جنوب:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تشدید روند افزایشی دما در این استان، در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای اهرم، برازجان و خورموج دمای ۴۹ درجه سانتیگراد تجربه کردند.پیام مساعدی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده شهرهای جم، دیلم، عسلویه دمای ۴۲، کنگان دمای ۴۰ و دیر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد تجربه کرد.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که در برخی از ساعت‌های امروز، فراساحل شمالی و مرکزی استان به‌دلیل وزش بادهای شمالی تا حدودی مواج و متلاطم باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین پیش‌بینی می‌شود که در هفته پیش رو با تغییر جهت وزش باد به‌سمت جنوب، رطوبت و شرجی هوا در سطح استان افزایش یابد.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط همره با مه صبحگاهی پیش بینی می‌‎‌شود.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی، با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و امشب در برخی از ساعات در فراساحل شمالی و مرکزی استان، شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا۱۲۰ سانتی‌متر و امشب در برخی از ساعت‌ها در فراساحل شمالی و مرکزی استان، ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‏‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۰:۲۰، جزر اول ساعت ۰۴:۴۴، مد دوم ساعت ۱۱:۱۴ و جزر دوم ساعت ۱۸:۳۲ خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
گرما

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار