نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 خرداد 1402 - 12:37

نوای جنوب: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در آستانه فصل گرما قرار داریم گفت: برای جلوگیری از بحران کم آبی جمع‌آوری انشعاب آب غیرمجاز ضروری است.

نوای جنوب: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در آستانه فصل گرما قرار داریم گفت: برای جلوگیری از بحران کم آبی جمع‌آوری انشعاب آب غیرمجاز ضروری است.محمد هادی رستمیان در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به آغاز فصل گرما و افزایش دما در استان، اظهار داشت: مدیریت مصرف برق در دستور کار همگان قرار گرفته شود تا از ایجاد مشکل در این حوزه جلوگیری شود.

وی تشکیل کارگروه مدیریت مصرف برف در شهرستان‌های استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: روند مصرف برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی رصد و هشدارهای لازم به بخش‌های پر مصرف ارائه شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تأکید بر پیش‌بینی دقیق هواشناسی برای موج گرما و وضعیت آب و هوایی گفت: برای جلوگیری از بحران کم آبی جمع‌آوری انشعاب آب غیرمجاز در شهرها و روستاها به ویژه در خانه باغ‌ها در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر قرار گرفته شود.

جلوگیری از حریق در مراتع

رستمیان جلوگیری از حریق در مراتع و منابع طبیعی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: با توجه به افزایش پوشش گیاهی در مراتع به سبب بارش باران در فصل گذشته، تمهیدات لازم برای جلوگیری از آتش‌سوزی در مراتع مورد توجه قرار گرفته شود.

وی تشکیل جلسه کارگروه مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز در شهرستان‌های استان را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: با توجه به شرایط اقلیمی این استان اجرای طرح مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز مهم و حیاتی است و در مجموع آثار آن به مردم برمی‌گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تجهیز بنادر استان به دستگاه‌ها و امکانات اطفا حریق را یک ضرورت دانست و گفت: در این راستا استقرار شناور آتشخوار، تجهیزات اطفا حریق و استفاده از ظرفیت مردمی مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
گرما

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار