نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 تير 1400 - 12:38

نوای جنوب:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده نسبت به گرمازدگی در این استان هشدار سطح زرد(آگاهی) داده می‌شود.

نوای جنوب: محمد رضا انصاری در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت دما در مناطق ساحلی به ۴۵ و در مناطق غیرساحلی به آستانه ۵۰ درجه سانتیگراد می‌ رسد.

وی بیان کرد: باتوجه به گرما و رطوبت بالا شهروندان باید از تردد در ساعت‌های گرم اجتناب و همچنین تمهیدات لازم در زمینه مصرف آب و برق اتخاذ  شود.

انصاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای اهرم، برازجان و خورموج با دمای ۴۶ درجه  بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

وی عنوان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا در سطح استان و بر روی دریا طی امروز و فردا است. 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان این استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی شده است.

وی اظهارداشت: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالبا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در طول روز گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

انصاری افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۷:۰۰ بامداد، جزر اول ساعت ۱۵:۰۵، مد دوم ساعت ۲۰:۴۰ و جزر دوم ساعت ۲۳:۴۰ خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
گرما

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار