نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 ارديبهشت 1399 - 11:07
برای تنویر افکار عمومی

نوای جنوب:ین که یک مدیر غیربومی از در دفاع از مدیر غیربومی دیگری برمی آید دردی است که سالهاست به جان استان بوشهر افتاده است، اما بهتر آن بود که معاون محترم قبل از دفاعشان کمی به آمار و ارقام میزان رضایتمندی مردم استان سری می زدند.


نوای جنوب:در زمانی که مردم استان درگیر مصیبتی فراگیر مانند کرونا هستند; مصیبت های دیگری مانند ادانشدن حقوق اجتماعی شرکت های نفتی و غیبت غیرموجه و عجیب وکلای مردم در مجلس شورای اسلامی قوز بالا قوز شده است.

در این میان مطالبه گری منتخب مردم دشتستان نسبت به وظایف اجتماعی شرکت نفت هر چند بارقه ی امیدی برای دشتستانی ها و کل استان بود ولی به ذائقه معاون غیر بومی استانداری خوش نیامده است و آن را با عباراتی مانند  "انتقام از جامعه"، "مطرح کردن خود" و ... تفسیر نموده اند.

جهت اطلاع ایشان، اظهارات منتخب دشتستان در قبال ادانشدن وظیفه اجتماعی مجموعه نفت در بحران کرونا، با دو نقل قول مختلف و متناقض دو مقام رسمی استان مواجه شد.  ‌رئیس پارس جنوبی می گوید که سی میلیارد کمک کرده اند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی می گویند که هیچ پولی به حساب ما واریز نشده و صرفا ۵ میلیارد به حسابی غیر از علوم پزشکی واریز شده است.  لذا این سئوال مطرح می گردد که ایشان به عنوان معاون بالاترین مقام اجرایی استان جهت حل شدن اختلاف موجود که حداقل ۲۵ میلیارد است چه اقداماتی انجام داده اند؟

شوربختانه باید به عرضشان برسانم که صحبت جناب آقای دکتر کشمیری و دکتر رضایی پیرامون ادا نشدن حقوق اجتماعی صنایع نفت قریب به صحت می باشد; چراکه بوهندی رئیس شورای شهرستان عسلویه در مصاحبه اشان به صراحت گفته اند که پارس‌جنوبی حتی در قبال تامین تب‌سنج و ماسک برای شهرستان عسلویه که محل استقرار بیشتر این صنایع می باشد نیز هیچ اقدامی انجام نداده اند. لذا سئوال دومی که از این معاون غیربومی مطرح می باشد این است که آیا توانسته اند مطالبه گر حقوق مردم از این صنایع آلوده و سرطانزا باشند؟

مزید اطلاع ایشان مجبورم عرض نمایم که در یک فقره اقداماتی که جهت گندزدایی شهر برازجان توسط نیروهای جهادی مسجد المهدی صورت می گرفت برای هر دبه ۲۰ لیتری مایع نانو سیلوری که استفاده می گردید ۲۰۰ هزار و برای هر شب ضدعفونی حداقل ۹۰۰ هزار تومان هزینه می‌ شود. لذا سئوال سوم این است که آیا مقامات مسئول نمی توانستند رابط بین صنایع نفتی و دیگر صنایع آلاینده جهت کم کردن فشارها بر این گروه های جهادی باشند؟ شایسته است که شفاف در این زمینه سخن بگویند چرا که مردم دوست داشتند مدیران استان در این شرایط سخت سمت مردم باشند نه سمت غولهای نفتی.
 
اینکه یک مدیر غیربومی از در دفاع از مدیر غیربومی دیگری برمی آید دردی است که سالهاست به جان استان بوشهر افتاده است، اما بهتر آن بود که معاون محترم قبل از دفاعشان کمی به آمار و ارقام میزان رضایتمندی مردم استان از صنایع نفت سری می زدند; زیرا به نظر می رسد که ایشان اولین و شاید آخرین کسی باشد که از موضع حمایت از این صنایع سرطانزا برخاسته است.
آقای خورشیدی عزیز; به قول دکتر رضایی منتخب دشتستان "این روزهای سخت تمام می شود و مردم قضاوت کنندگان خوبی برای من و شما و صنایع آلاینده نفت هستند که چه کسانی مردم را در این سختی ها تنها گذاشتند؟" والامر علینا


کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار