نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 مهر 1402 - 12:58

نوای جنوب:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تغییرات جوی را برای استان تا پایان هفته پیش‌بینی کرد که بیشتر به صورت افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق در ارتفاعات و وزش تندباد لحظه‌ای خواهد بود.

نوای جنوب:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تغییرات جوی را برای استان تا پایان هفته پیش‌بینی کرد که بیشتر به صورت افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق در ارتفاعات و وزش تندباد لحظه‌ای خواهد بود.علیرضا بهادری بیان کرد: امروز هم مانند دو روز گذشته شاهد وقوع مه غلیظ صبگاهی در برخی نقاط استان بوشهر بودیم که  این شرایط برای فردا هم در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز در مناطق فرا ساحل به‌ویژه سواحل شمالی و مرکزی شاهد وزش باد شمال غربی و تلاطم نسبی دریا خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز تا چهارشنبه استان بوشهر شاهد تغییرات جوی خواهیم بود و انتظار داریم در برخی ارتفاعات شرقی استان شاهد افزایش ابر باشیم که همراه با ناپایداری جوی خواهد بود.

وی اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد شرایط برای بارش‌های مناسبت فراهم نیست، اما دور از انتظار نیست که ارتفاعات شرقی از رحمت الهی بهره‌مند شوند.

بهادری ادامه داد: این شرایط برای روز‌های جمعه و شنبه هم پیش‌بینی می‌شود، که امیدواریم وضعیت بارش به‌گونه‌ای باشد که باعث رضایت کشاورزان شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
هواشناسی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار