نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 مرداد 1401 - 11:59

نوای جنوب: فرماندار گناوه گفت: مسئولان ادارات و نهادها، پروژه‌های افتتاحی و اجرایی درهفته دولت امسال در این شهرستان را بازدید میدانی و آماده کنند.





نوای جنوب: فرماندار گناوه گفت: مسئولان ادارات و نهادها، پروژه‌های افتتاحی و اجرایی درهفته دولت امسال در این شهرستان را بازدید میدانی و آماده کنند.

 

◽ به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، محمدتقی صفری در  نشست شورای اداری شهرستان گناوه با دستورکار بررسی برنامه‌ها و پروژه‌های هفته دولت افزود: امسال پروژه‌های بسیار خوبی برای بهره بردرای و آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت در این شهرستان در نظر گرفته شده است که امیدواریم با افتتاح و اجرای آنها، در زمینه اشتغال و حل مسائل اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها گام‌های مؤثری برداشته شود.

◽وی اظهارداشت: شخص مسئول هر اداره در آماده سازی پروژه‌های هفته دولت نظارت مداوم داشته باشد و در هر بازدید، گزارش خود را به فرمانداری ارایه کند.

◽صفری گفت: همه پروژه‌های مهم درقالب شهرستانی، استانی و ملی که در سطح این منطقه در هفته دولت افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود به معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری به عنوان دبیر ستاد برنامه‌های هفته دولت اعلام تا در دفترچه گنجانده شوند.

◽فرماندار گناوه بیان کرد: جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت بر حسب ضرورت به طور مستمر تشکیل خواهد شد تا هماهنگی لازم ایجاد شود.

◽وی با تاکید بر اطلاع رسانی مناسب عملکردهای ادارات و نهادها، گفت: هر اداره  یک نفر را به عنوان نماینده و روابط عمومی برای ثبت و گزارش  فعالیت‌ها  انتخاب و معرفی کند.

◽فرماندار گناوه بیان کرد: بیشتر ادارات یا روابط عمومی ندارند یا بسیار ضعیف است که لازم است  با انتخاب روابط عمومی قوی، عملکردها را  اطلاع رسانی کنند.

◽صفری ادامه داد: با پیگیری‌های بسیار مهم و خوب صورت گرفته توسط استاندار بوشهر، اعتبار مناسبی به این استان از سوی مجموعه نفت  اختصاص یافته که این اقدام قابل تقدیر است.

◽وی افزود: در سال‌های گذشته مبالغ بسیار اندکی تحت عنوان مسئولیت اجتماعی و فرهنگی توسط مجموعه نفت و شرکت‌ها به این استان اختصاص می یافت که امسال با پیگیری‌های استاندار بوشهر بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان اختصاص خواهد یافت و با تأمین آن تحولی بسیار بزرگ و اساسی بویژه شمال این   استان  شاهد خواهیم بود.

◽صفری گفت: باتوجه  به شیوع مجدد کرونا  مردم و همه ادارات دستورالعمل‌های و شیوه نامه‌های بهداشتی را بخوبی رعایت کنند.

◽وی  با تقدیر از تلاش‌های مجموعه اداره بهزیستی شهرستان ، بیان کرد:  دو هدیه سلامت و امنیت از نعمت‌های بزرگ است که باید شکرگزار باشیم و سر زدن و دیدار از مراکز بهزیستی و آسایشگاه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

◽فرماندار گناوه بر ارتباط مسئولان ادارات این شهرستان  با مدیران کل در استان تاکید کرد و افزود: مدیران کل استان  باید در اختصاص بودجه به شهرستان گناوه  نگاه ویژه ای داشته باشند.

◽وی اظهارداشت:  امسال بودجه‌های خوبی برای همه ادارات در شهرستان در نظر گرفته شده است و امیدواریم  با همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها و وحدت و همدلی ، تحول اساسی را شاهد باشیم.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار