نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 اسفند 1400 - 21:31
روز گذشته

نوای جنوب:آئین تکریم و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان گناوه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و فرهنگیان شهرستان در تالار بهزاد این شهر برگزار شد.

نوای جنوب:آئین تکریم و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان گناوه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و فرهنگیان شهرستان در تالار بهزاد این شهر برگزار شد.

 

◽به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، فرماندار گناوه چهارشنبه شب در این آئین با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: معلمان امانت دار نسل آینده و فرزندان جامعه هستند که باید این امانت‌ها را برای آینده نظام اسلامی کادرسازی کرد.

◽محمد تقی صفری افزود: امروز مسیر نورانی انقلاب اسلامی که امام راحل (ره) و شهدای والامقام برای ما ترسیم کردند را باید با آگاهی، بصیرت، دانش، خرد ادامه دهیم.

◽وی بیان کرد: در برهه کنونی استراتژی، فکر و نگاه دشمن تغییر کرده و و اعتقاداتی ما که مبتنی بر ایمان، ایثار، وحدت، بصیرت، ولایت فقیه، قرآن شرف، است وسال‌ها برای حفظ آن مبارزه و جنگیدیم را هدف قرار داده است و همه آحاد جامعه به ویژه فرهنگیان و معلمان نباید اجازه دهیم به اهدافشان دست یابند.

◽وی گفت: در دوران دفاع مقدس نقش معلمان و فرهنگیان بسیار تأثیرگذار بود و آنها با شجاعت و قهرمانی شهدا و دانش آموزانی تربیت کردند تا در رکاب امام خود در میدان جنگ در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

◽فرماندار گناوه ادامه داد: امروز نیز با این فرماندهان جنگ نرم در مقابل دسیسه‌های دشمنان پیروز خواهیم شد.

◽وی از زحمات مخلصانه مدیر پیشین آموزش و پرورش گناوه تقدیر و با آرزوی توفیق برای مدیر جدید گفت: مدیر جدید از نیروهای کارآمد، دلسوز و انقلابی استفاده کند.

◽امام جمعه گناوه با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات مدیر پیشین آموزش و پرورش گناوه افزود: مدیر پیشین آموزش و پرورش شهرستان با مدیریت، درایت، کار آیی، همراهی و هماهنگی در همه مسائل و مشکلات از جمله در ایجاد زیرساخت‌های سخت و نرم افزاری تلاش وافری داشتند و نگذاشتند که به امانت‌های مردم برای ادامه تحصیل ضربه وارد شود.

◽وی گفت: مدیر پیشین در همراهی در ستاد نماز جمعه، عضو هیئت امنای مدرسه علمیه الزهرا (س) گناوه، تشکیل منظم جلسات شورای آموزش تلاش کردند و در جای جای شهرستان خدمات مؤثر و ماندگاری از خود به جای گذاشتند که قابل تقدیر است.

◽امام جمعه گناوه یادآور شد: مدیر جدید نیز از نیروهای همراه، انقلابی، دلسوز نظام و پیرو ولایت هستند که در پست‌های متعدد مسئولیت داشتند و با کوله باری از تجربه این امانت را بر عهده می‌گیرند که امید توفیق داریم و ما هم در کنار این بخش خواهیم بود.

◽در این آئین از زحمات چندین ساله اسکندر احمدی مدیر سابق آموزش و پرورش گناوه تقدیر و ضرغام مردانی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.
 






















کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار